سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما برد مي‌خواستيم و استقلال براي نباختن تلاش مي‌کرد.

مانوئل ژوزه پس از کسب تساوي يک بر يک برابر استقلال در گفت و گو با خبرنگاران رسانه هاي تصويري گفت: در اين بازي يک تيم مي‌خواست برنده شود که ما بوديم و تيم ديگر دوست داشت بازنده نباشد و 90 دقيقه به دفاع پرداخت.

وي ادامه داد: در اکثر دقايق نيمه اول فوتبال خوبي بازي کرديم و دو شانس صد در صد گل داشتيم. در مقابل، تيم حريف تنها دفاع مي‌کرد. اگر فيلم بازي را ببينيد دروازه بان ما هم حتي يک بار به سختي نيفتاد.

سرمربي پرسپوليس افزود: در نيمه دوم شرايط بازي عوض شد، استقلال دفاع خود را به خط حمله آورد و باعث شد کيفيت بازي از دست برود. آنها قصد داشتند توپ‌هاي بلند را ارسال کنند و از اين طريق به گل برسند. بازي کيفيت لازم را نداشت پس از آن مهاجم بلند قد خود را وارد زمين کردند تا بهتر بتوانند از توپ‌هاي بلند استفاده کنند. ما بازي خودمان را انجام داديم و در نيمه دوم نتوانستيم همانند نيمه اول کار کنيم. تماشاگران تمرکز بازيکنان را به هم زدند و دقايقي باعث ايجاد وقفه در بازي شدند.

ژوزه در مورد اينکه تماشاگران از او توقع برد داشتند عنوان کرد: من هميشه در دربي‌ها شانس داشتم. به بازيکنان خودم افتخار مي‌کنم. با توجه به نتيجه بد بازي‌هاي قبلي امروز بازيکنان خواسته‌هاي ما را در زمين اجرا کردند و آن طوري که مي‌خواستيم بازي کردند.

ژوزه در مورد اينکه شرايط پرسپوليس چه زماني بهتر مي‌شود گفت: ما در اين بازي شانس نداشتيم به جرقه‌اي نياز داريم و اميدوار بوديم که اين جرقه دراين بازي زده شود اما اميدواريم روز به روز بهتر شويم و از اين بازي به بعد بتوانيم نتايج بهتري کسب کنيم.

وي در مورد نيمکت نشيني انصاري فرد و بازي ندادن به ايمون زايد اظهار داشت: به انصاري‌فرد اعتماد دارم. براي تمام بازيکنانم احترام قائل هستم و سعي مي‌کنم که در هر بازي انتخاب درستي داشته باشم.هر زماني که احساس مي‌کنم وقتش است بازيکنان مورد نظر را در ترکيب قرار مي‌دهم.

ژوزه در مورد تعطيلي مسابقات تصريح کرد: اين تعطيلي باعث مي‌شود هماهنگي تيم از بين برود. بازيکنان هر اندازه که بيشتر بازي کنند هماهنگي بيشتري پيدا مي‌کنند و اين تعطيلات نمي‌تواند کمکي به ما کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا