روز سه شنبه با حضور معاون عمرانی استاندار یزد و دیگر مسئولین استانی و شهرستان میبد چهار پروژه عمرانی خدماتی شهرداری میبد به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد روز سه شنبه با حضور معاون  عمرانی استاندار یزد و دیگر مسئولین استانی و شهرستان میبد چهار پروژه عمرانی خدماتی شهرداری میبد به بهره برداری رسید.

این پروژه ها همزمان با هفته دولت و به دست معاون استاندار یزد و در حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر میبد و دیگر مسئولان استانی و شهرستان میبد افتتاح گردید.

این 4 پروژه شامل پارک بهارستان، شهر بازی سرپوشیده واقع در پارک بزرگ بهاران، پارک نشاط و جایگاه CNG (پمپ گاز) شهرک امام (ره) می باشد که با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به مناسبت هفته دولت آماده بهره برداری شده است.

نوروزی معاون استاندار یزد پروژه های افتتاح شده را حاصل حرکتی بزرگ و همراه با کیفیت مطلوب و قابل تقدیر خواند و از زحمات شهردار  و مجموعه شهرداری میبد و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر کسانی که در راه اندازی این پروژه ها نقش داشته اند قدردانی نمود.

پروژه های مذکور با صرف هزینه و تلاش مستمر و نیز پیگیری های شهردار محترم و تلاش بی شائبه نیروهای شهرداری میبد جهت رفاه بیشتر مردم عزیز شهر میبد احداث و تجهیز شده است.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا