حاج حسن دانش قاری برجسته استان یزد مقام اول مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور تونس را کسب کرد.

  بنا به گفته محسن گلستانی فر در مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور تونس استاد حاج حسن دانش مقام اول رشته قرائت را به خود اختصاص داد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه تلاش و همیت این قاری جوان یزدی را ستوده و افزود: این افتخار بزرگی است که امسال تنها نماینده  جمهوری اسلامی  ایران برای اولین  بار از استان دار العباده و دار العلم یزد در این مسابقات شرکت و رتبه اول مسابقات را کسب کرده است.

 گلستانی فر در پایان از مسئولین و جامعه قرآنی و فرهنگی استان دعوت کرد تا در مراسم استقبال از این قاری برجسته بین المللی شرکت نمایند.

لازم به ذکر است این فرهیخته قرآنی استان پیش از این رتبه اول مسابقات دانش آموزی کشور در سال 78 ، رتبه اول مسابقات کشوری زیر شانزده سال اوقاف در سال 80، رتبه چهارم مسابقات بین المللی عربستان در سال 80 ، رتبه اول مسابقات کشوری سازمان تبلیغات اسلامی در سال 81 ، رتبه اول مسابقات کشوری فرهنگ و ارشاد در سال 82، رتبه اول مسابقات کشوری فرهنگ و ارشاد در رشته ترتیل در سال 85، رتبه سوم مسابقات دار القرآن امام علی (ع) در سال های 87، 88 و 89، رتبه پنجم کشوری مسابقات کشوری سازمان اوقاف در سال 90 را کسب کرده است.

گفتنی است این دوره از مسابقات در رشته های قرائت و حفظ قرآن کریم از تاریخ 11 تا 15 شهریور ماه در تونس برگزار شد.  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا