به گزارش خبر نگار یزد فردا؛ فرماندار شهرستان خاتم با بیان اینکه گسترش تعاونی ها برای ایجاد اشتغال پایدار باعث شکوفائی شهرستان می شود افزود: یکی از اوصولی که در شکوفائی شهرستان باید مد نظر قرار گیرد گسترش تعاونی ها برای ایجاد اشتغال است.

"محمد علي شاه حسيني "فرماندار خاتم در  نشست صميمي پرسنل اداره تعاون و جمعي از تعاون گران ضمن عرض تبريك هفته دولت به تلاشگران اين عرصه و تاكيد بر  بر اين نكته كه نامگذاري امسال و سال هاي پيش از سوي مقام معظم رهبري (مدظله عليه )  بر اساس سبقه اقتصادي بوده است افزود اين نامگذاري  نشانگر آن است كه خوابي كه دشمن براي ما و نظام مقدس جمهوري اسلامي ديده است ايشان از قبل پيش بيني كرده بودند ايشان با توجه به اينكه هم اكنون دشمن از حوزه اقتصادي و با اعمال تحريم ها براي نابودي اسلام فعاليت مي كند از تعاونگران خواست تا با وارد كردن خلاقيت ها در حوزه كاري خود  فعاليتشان را بشتر كنند تا با افزايش توليد به خود كفايي برسند. ايشان معرفي نمونه اي از تعاوني هاي موفق و نمونه و با بيان اينكه بالاترين مطالبه مردم اشتغال است  از تعاون گران خواست تا وارد عرصه شوند و با مشاركت در كار ايجاد اشتغال كنند.

فرماندار خاتم در پايان پس از شنيدن بيانات تعاونگران در زمينه مشكلات موجود و موانع سر راه قول پيگيري درخواست هاي آنان را داد.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا