معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، فرماندار و معاون فرماندار تفت،بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان از مسجد امیرالمومنین جانبرازان ده بالا بازدید نمودند.

یزدفردا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، فرماندار و معاون فرماندار تفت،بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان از مسجد امیرالمومنین جانبرازان ده بالا بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، معاون استاندار در این بازدید به ارزش و جایگاه مسجد در اسلام و  اشاره و گفت: مسجد در طول تاریخ اسلام از ویژگی برجسته‌ای برخوردار بوده و همه امور مسلمین در ابعاد مختلف، از جمله عقاید و فعالیت‌های فرهنگی، عبادی، سیاسی و اقتصادی در مساجد انجام می‌شده است.

"عباسعلی رضایی" هم چنین بر نقش مساجد بعنوان مهمترین پایگاه تبلیغ و آموزش دینی، در مبارزه با تهاجم فرهنگی تاکید کرد. وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مسجد از بانی و خیر آن تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار تفت هم نقش محوری مسجد در اسلام و بویژه در دوران دفاع مقدس یادآور و خواستار توجه ویژه به این امر مهم در تمام بخش ها شد. در انی جلسه هم چنین در خصوص آزا سازی راه دسترسی به این مسجد بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا