"عزيزالله سيفي" در پیامی به مناسبت قیام 17 شهریور سال 57 یاد و خاطره شهدای عزیز آن روز را گرامیداشت.

یزدفردا:فرماندار یزد در پیامی به مناسبت قیام 17 شهریور سال 57 یاد و خاطره شهدای عزیز آن روز را گرامیداشت.

"عزيزالله سيفي" در اين پيام با بيان اينكه 17 شهريور  روز تجلي شور، ايثار و حماسه مردمي در دفاع از ارزشهاي اسلامي بود آورده است اين روز يادآورد كشتار وحشيانه مردمي مظلوم و بي دفاع توسط خاندان پهلوي بود كه تنها با سلاح  توكل و ايمان در مقابل فساد و بي عدالتي رژيم ستمشاهي ايستادگي كرده و لحظه اي در رسيدن به آرمانهاي خود كوتاه نيامدند.
فرمانداریزد با اشاره به اينكه 17 شهریور سرآغاز فصل خونینی در تاریخ مبارزات امت اسلام بود خاطر نشان كرده است اين واقعه موجب شد حوادث انقلاب و اعتراضات مردمي در سراسر ايران اسلامي قوت گيرد و هر روز پايه هاي رژيم پهلوي بيش از پيش سست شود.
وي در ادامه تصريح كرده است قیام 17 شهریور را بهترین الگو برای جوانان است تا با يادآوري آن حافظ ارزش های انقلابی و اسلامی باشند.
سيفي در پايان ضمن گراميداشت یاد و خاطره‌ی شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی به ویژه شهدای والامقام هفدهم شهریور، با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نموده و موفقیت همگان را در بهره گیری از آرمانهاي  بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره ) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) از درگاه ایزد منان مسئلت نموده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا