یزدفردا:مسئول بسیج هنرمندان استان یزد به همراه جمعی از هنرجویان اولین دوره کارگردانی و نویسندگی با خانواده شهید سید جلیل ساداتی دیدار کردند .
در این دیدار صمیمی برادر شهید ساداتی  ضمن بازگویی خاطراتی از شهید به عنوان یک بسیجی هنرمند گفت :  شهید ساداتی گوش به فرمان امام (ره) و پیرو ولایت بود ,  سید جلیل از شهدای فرهنگی است که درسمت کارشناس امور هنری اداره کل آموزش وپرورش استان فعالیت می کرد واولین مسئول گروه سرود موزیک استان یزد بود.
وی در بخشی از صحبت های خود از جوانان نسل سومی خواست تا در مورد زندگی شهدا ء تحقیق کنند و بصورت مکتوب در آورند تا آنها حفظ شوند . و گفت انشاءا... موزه ی دفاع مقدس راه بیافتد تا آثار و زندگی نامه ی شهدا برای نسل های آینده حفظ شود .
 برادر شهید ساداتی گفت : خدارو شکر قسمتی از آثار و کلیپ هایی که جلیل ساخته بود باقی مانده و بخشی از آنها در پژوهشگاه فرهنگیان نگهداری می شود .
پارسائیان مسئول بسیج هنرمندان استان ضمن تشکر از خانواده شهید ساداتی حضور در بین خانواده های شهدا به ویژه شهدای هنرمند را از وظایف سازمان بسیج هنرمندان بر شمرد و آمادگی خود را جهت چاپ خاطرات آن شهید هنرمند اعلام نمود.
 .جا دارد در پایان به قسمتی از وصیت نامه ی این شهید هنرمند در رابطه با هنر اشاره کنیم ؛وی از هنرمندان خواسته است که هنر خود را به کسب شهرت و ارزشهای اخروی انجام دهند نه به کسب شهرت و ارزشهای دنیوی .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا