فرماندار شهرستان تفت گفت: براي تسريع در خدمت‌رساني، تجميع روستاهاي نزديك به هم،امري ضروري است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، فرماندار تفت در جلسه اي كه با حضور معاون فرماندار،بخشدار مركزي و روساي شوراها و دهياران منطقه ده بالا به منظور تجميع روستاهاي اين منطقه در محل فرمانداري برگزار شد افزود: براي تسريع در خدمت رساني و فراهم كردن بستر توسعه، فعاليت‌هاي اقتصادي توليدي و سرمايه‌اي با ارائه خدمات بيشتر و هزينه كمتر تجميع روستاهاي نزديك به هم و پراكنده، با تعداد خانوار كم، امري ضروري است.

 "ابوالقاسم دهقان" اظهار داشت : آنچه امروز به عنوان توسعه درشهرستان مشاهده می‌شود همه محصول توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به برون رفت این منطقه از محرومیت است که خوشبختانه چهره متفاوتی را از روستاهاي منطقه امروز در مقایسه با گذشته شاهد هستیم
فرماندار تفت در ادامه اذعان داشت: انتظار داريم روستاييان با برادري، برابري و تفاهم بدون توجه به مسائل محله اي و جزئي و با در نظر گرفتن منافع كل منطقه از طرح تجميع روستاها استقبال كنند.
 
 
معاون فرماندار تفت هم در اين جلسه گفت: در عرصه تصميم‌گيري، توسعه و خدمات‌رساني به روستاها همكاري شوراها و دهياران امري ضروري است. وي ضمن بيان اهميت موضوع و اجراي سازنده آن از شوراها و دهياران خواست تا مساعدت لازم را در اين خصوص به عمل آورند.
بخشدار مركزي تفت هم در ادامه، با توجه به نزديكي و به هم پيوستگي محلات مختلف اين مطقه و مشكلات موجود گفت: براي عمران و آباداني بخش  به ويژه روستاها بايد ديد كلان داشت و نياز به همكاري و مساعدت و در برخي از موارد گذشت از اهداف شخصي يا محله اي است
علي احمديان تصريح كرد: درمنطقه دهبالا براي خدمات‌رساني تعداد 6روستاي داراي شورا و دهياري و 10 روستاي فاقد شورا به دليل مشكلات موجود در ارائه خدمات و نداشتن ظرفيت توسعه با شرايط موجود بهترين راه حل تجميع روستاها است.
 
بخشدار مركزي تفت خاطر نشان کرد: تجمیع روستاهای کم‌جمعیت موجب ساماندهی بهتر، پیشرفت و آبادانی سریع‌تر آن‌ها می‌شود,خدمات رساني بهتر انجام می‌گیرد.
 
در اين جلسه شوراها و دهياران به ارائه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند و مقرر گرديد موضوع پيگيري و در جهت اجرايي شدن آن اقدام لازم به عمل آيد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا