بخشدار دستگردان به همراه برخی دهیاران و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری ها از پروژه های عمرانی ، پروژه های در دست اجرا و شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد بازدید کردند.

به گزارش یزدفردا - بخشدار دستگردان طبس به همراه برخی دهیاران و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های این بخش از پروژه های عمرانی و در حال اجرای روستاهای شهرستان میبد دیدن کردند و از نزدیک با نحوه کار دهیاری ها و شرکت تعاونی دهیاری های این شهرستان آشنا شدند.

در این بازدید علاوه بر پروژه های عمرانی بخشدار دستگردان و هیات همراه در محل شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد حضور یافته و در جلسه ای با حضور بخشدار مرکزی میبد،مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری ها و کارشناسان این شرکت تعاونی در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر و تجربیات پرداختند.

در این نشست بخشدار مرکزی میبد ضمن خوش آمد گویی به معرفی شهرستان میبد پرداخت و گفت: شرکت تعاونی دهیاری های میبد با عملکرد مناسب توانسته بازوی اجرایی دهیاری ها شود و ورود شرکت تعاونی دهیاری ها با حمایت مدیر کل امور روستایی در عرصه ایجاد درآمد و توسعه پایدار برای دهیاری ها ،رضایت بخش و امیدوارکننده است.

محمد حسین قاسمی به مهمترین عوامل موفقیت شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد در عرصه های مختلف اشاره کرد و آن را حاصل تعامل مثبت و سازنده شرکت تعاونی دهیاری ها با دهیاری ها ، شوراهای اسلامی روستا و بخشداری مرکزی میبد دانست.

در ادامه بخشدار دستگردان ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار میبد ، بازدید را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : امید واریم شرکت تعاونی دهیاری های بخش دستگردان که تازه شروع به کار کرده است با استفاده از تجربیات شرکت تعاونی دهیاری های میبد بتواند گام های مثبت و ارزنده ای را در بخش دستگردان بردارد.

گفتنی است بخشدار دستگردان و هیات همراه از پروژه بهسازی معابر روستای مزرعه کلانتر ،پارک سلامت روستای حجت آباد ، کارگاه تولیدی شرکت تعاونی دهیاری های میبد ، روستاهای رکن آباد و مهر آباد و همچنین کارگاه های صنایع دستی ، نارین قلعه ، مسجد جامع ، کاروانسرای شاه عباسی و یخچال میبد بازدید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا