یزدفردا:پارك بزرگ بهاران رفته رفته به يك مجموعه برزگ تفريحي رفاهي براي شهروندان ميبدي تبديل شده است و بهره برداري اخير از مركز سر پوشيده بازي هاي كودكان در قسمت شمالي پارك بهاران به مناسبت هفته دولت فرصتي خوب براي خانواده ها فراهم نموده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي شهرداري ميبد پارك بزرگ بهاران رفته رفته به يك مجموعه برزگ تفريحي رفاهي براي شهروندان ميبدي تبديل شده است و بهره برداري اخير از مركز سر پوشيده بازي هاي كودكان در قسمت شمالي پارك بهاران به مناسبت هفته دولت فرصتي خوب براي خانواده ها فراهم نموده است.

اين سالن وسيع با وسعتي بالغ بر 8 هزار متر مربع شامل متنوع ترين بازي هاي الكترونيكي، وسايل برقي و همچنين لوازم متحرك و قصر بادي مي باشد و دنيايي از شادي و تحرك را به كودكان هديه خواهد داد. اين مجموعه به همت شهرداري ميبد و با مشاركت بخش خصوصي به بهره برداري رسيده و عمليات عمراني آن شامل ساخت سوله و بتن ريزي محيط اطراف سالن و همچنين عمليات تأسيساتي آن  با همكاري شهرداري و با صرف هزينه اي بالغ بر 400 ميليون تومان به پايان رسيده است.

شهرداري ميبد در نظر دارد با توسعه فضاي سبز پارك بزرگ بهاران و افزايش امكانات رفاهي مثل نصب آلاچيق و نيمكت هاي پاركي فضاي مناسبي را براي حضور خانواده ها و همچنين گسترش تفريحات سالم به وجود آورد.

اميدواريم با ادامه روند رونق در پارك بهاران شاهد گسترش فعاليت هاي عمراني خدماتي در سطح شهر بويژه اماكن گردشگري مثل پارك بهاران باشيم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا