یزدفردا:جا دارد تا در هفته دفاع مقدس یاد شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهیدان شهر و دیارمان و آنهایی كه به نوعی حضورشان را در كنار خود احساس می كنیم ارج بنهیم و كمال سپاس و امتنان را از جانبازان عزیز جنگ تحمیلی داشته باشیم كه آنها یادگارانی ارزشمند و پربركت از صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند.

هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و از خودگذشگی و ایثار مردانی است كه برای حفظ آب و خاك این كشور و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود ایستادگی كردند.

هشت سال دفاع مقدس صحنه هایی از شجاعت و ارزش آفرینی را در خود جای داده كه كربلای امام حسین(ع) و یارانش را تداعی می كند. هشت سال دفاع از اسلام حقیقی كه غلبه خون و آتش بر زیاده‌خواهی مزدوران و دفاع در مقابل تجاوز بیگانگان را به تصویر كشید.

دنیای غرب و دولت‌های مرتجع منطقه به سركردگی شیطان بزرگ یعنی آمریكا و صهیونیست پلید، جنگی نابرابر را به ملت مظلوم ایران تحمیل كردند اما یاوران امام روح الله (ره) جانانه علیه همه دنیای سلطه و استكبار پایداری كردند و نام خود و ایران اسلامی را در تاریخ زنده نگه داشتند.

جا دارد تا در هفته دفاع مقدس یاد شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهیدان شهر و دیارمان و آنهایی كه به نوعی حضورشان را در كنار خود احساس می كنیم ارج بنهیم و كمال سپاس و امتنان را از جانبازان عزیز جنگ تحمیلی داشته باشیم كه آنها یادگارانی ارزشمند و پربركت از صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد"شهرداری میبد این افتخار را دارد كه در مجموعه خود از 12 نفر از جانبازان و فرزندان ایثارگر بهره بگیرد كه از این تعداد دو نفر فرزند شهید و ده نفر دیگر جانباز می باشند كه 4 نفر از این عزیزان به تازگی به درجه بازنشستگی نایل آمده اند. از خداوند منان توفیق روز افزون و سربلندی برای همگی آنها درخواست داریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا