یزدفردا:مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تهران از اعلام رضايت نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به ويژه نمايندگان مردم تهران از عملکرد سازمان ميراث فرهنگي کشور خبر داد.
«محمد حسين فراهاني» در گفت‌و‌گو يا ميراث آريا، با بيان اين مطلب گفت: روز گذشته در مجلس شوراي اسلامي حاضر و با اعضاي کميسيون فرهنگي مجلس جلسه‌اي را در ارتباط با حفظ جاذبه‌هاي تاريخي شهر تهران برگزار کرديم که در اين ميان نمايندگان تهراني حاضر در اين کميسيون، از تلاش‌هاي سازمان ميراث فرهنگي کشور در حفظ اين جاذبه‌ها در دوران مديريت «مهندس موسوي» بر سازمان ميراث فرهنگي کشور، قدرداني کردند.

وي اضافه کرد: در اين جلسه که ظهر گذشته برگزار شد، نمايندگان اين کميسيون و به ويژه نمايندگان مردم تهران در خانه ملت، ابراز اميدواري کردند که در هنگام تصويب بودجه سال‌هاي آينده بتوانند نسبت به افزايش بودجه به منظور حفاظت هر چه بيشتر از اين بافت تاريخي اقدام کنند.

مدير کل ميراث فرهنگي تهران همچنين گفت: در جلسه مذکور قرار شد بنا به دعوت اداره کل ميراث فرهنگي تهران، اين نمايندگان در آينده‌اي نزديک از بافت تاريخي و جاذبه‌هاي کهن شهر تهران بازديدي به عمل آوردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا