طی مراسمی امتیاز تیم دسته اولی والیبال شفق اردکان به باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر واگذار شد و نام این تیم به پیشگامان شفق اردکان تغییر یافت.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، این نشست با حضور اصحاب رسانه، دکتر محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و نایب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، مسوولین باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، ،فرماندار و مسوولین اجرایی شهرستان اردکان برگزار شد و امتیاز تیم والیبال شفق در دسته اول کشور به باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان واگذار شد .
در این مراسم دکتر محمدرضا تابش با ابراز خوشحالی از به میدان آمدن پیشگامان در عرصه ورزش گفت: اینکه شرکتی به سمت فعالیت های ورزشی و اجتماعی روی می آورد یک ارزش و امتیاز مثبت به حساب می آید.
نائب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: باید خوشحال بود که شرکت پیشگامان به وظیفه اجتماعی خود عمل کرده و این موضوع به خودی خود نشان دهند پیوستگی این شرکت به مردم است.
نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید اعتراف کنم در موقعیت های اقتصادی به گروه پبشگامان ظلم شده است ولی همواره مجموعه نمایندگان استان یزد در پی حمایت از این شرکت بوده اند.
دکتر تابش در ادامه نیز با اشاره به اینکه از باشگاه پیشگامان می خواهم که به بومی گرایی در ورزش اهمیت خاصی قائل شود تصریح کرد: پایه سازی در تیم های ورزشی از اولویت امور است و باید توجه داشته باشیم که این مهم در اهداف باشگاه های ورزشی لحاظ شود.
وی ادامه داد:به پاس این اقدام باشگاه پیشگامان کویر درحمایت از والیبال شهرستان اردکان وظیفه ماست تا از فعالیت های اقتصادی این شرکت نیز حمایت کنیم ،چرا که این شرکت همواره در راستای نظام حرکت کرده و مدیران آن نیز از دلسوزان نظام هستند.
نائب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با ارزوی اینکه روزی فوتبال ایران هم به مانند والیبال ایران جهانی شود گفت: امیدوارم این اتفاق خوشایند نیز روی دهد تا مردم عزیز کشورمان پیش از پیش خوشحال شوند.
در ادامه این نشست سید مصطفی سجادی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان  گفت: باشگاه پیشگامان در راستای فعالیت های ورزشی خود در رشته های گوناگون و با هدف حضور در شهرستان های استان یزد پس از حضور در دوچرخه سواری و مهریز ، این بار به اردکان آمده و قرار است تیم والیبال این شهر را حمایت و مدیریت کند.
سجادی با اشاره به اینکه تمرکز ما در مرکز استان نخواهد بود افزود: در هر شهرستانی که پتانسیل خوبی در ورزش باشد ماهم هستیم و از ورزشکاران حمایت خواهیم کرد و با بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که اردکان در رشته والیبال مستعد پیشرفت خواهد بود.
این مقام مسوول در باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان با تاکید بر اینکه به هیچ وجه قصد نداریم با استفاده از بازیکن مطرح به موفقیت برسیم خاطرنشان کرد: می خواهیم با برنامه ریز در تیم های پایه و با استفاده از نوجوانان و جوانان بومی به موفقیت برسیم که این راهبرد در برنامه بلند مدت باشگاه تدوین شده است.
وی تصریح کرد: سرمربی گری تیم والیبال پیشگامان شفق به مانند سال های گذشته بر عهده آقای نادر قاضی خواهد و آقای محمد سالک نیز ایشان را در این راه کمک می کنند.
وی در پایان با اشاره به اینکه آقای مجید شاکر سرپست تیم خواهد بود گفت: باید بگویم همه این نفرات از افراد بومی اردکان هستند که این مهم نشان دهند اهمیت باشگاه پیشگامان به بومی گرایی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا