یزدفردا: "مهدی تقوایی" مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد در نشست تودیع و معارفه معاون و بخشدار مرکزی صدوق اظهار داشت: جمهوری اسلامی در جهت دادن به بیداری و احیای تفكر اسلامی نقش هدایت‌كننده را ایفا نموده و ضمن مقابله با حركت‌های انحرافی در جهت وحدت اسلامی و حمایت از نهضت‌های اصیل اسلامی گام‌های موثری را برداشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق، مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری افزود: نهضت‌های اسلامی و جریان‌های فعال متاثر از متن مردم جوامع اسلامی، شعائر و شعارهای انقلابی ایران مانند جهاد، شهادت و ایثار را به‌عنوان اصول اساسی مبارزاتی خود پذیرفتند.

وی تصریح کرد:  پدیده‌ی انقلاب اسلامی پس از چند سده به شكل عملی و عینی، اسلام و جوامع اسلامی را از انزوا و سكون خارج كرد و  مردم مسلمان منطقه را نسبت به حق و حقوق و تواناییهای خود آگاه كرد و طلسم شكست ناپذیر بودن غول استبداد و اختاپوس استعمار و امپریالیسم را ابطال نمود و این مسأله خود «جسارت و اعتماد به نفس» را به ملت‌های مسلمان بازگرداند.

فرماندار صدوق نیز در این نشست گفت:خدمت به مردم و نظام از بزرگترین نعمات خداوندی است.

وی خدمات "محمدحسین فلاح" در دوران کسوت بخشدار مرکزی این شهرستان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: وی خدمات قابل تقدیری را در سطح روستاهای بخش مرکزی ارائه نموده است.

در ادامه این نشست احکام آقایان "محمدحسین فلاح تفتی " به عنوان معاون فرماندار و "سید محمداشرف" به عنوان بخشدار مرکزی صدوق قرائت شد.

"سید محمد اشرف" نیز در مراسم معارفه خود خواستار همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و نیز دهیاران در راستای خدمت مطلوب به مردم شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا