یزدفردا: مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز ناحیه اردکان با حضور مدیرعامل، معاون بهره برداری و رئیس حراست این شرکت، فرماندار، معاون فرماندار و رئیس حراست فرمانداری اردکان در روز یک شنبه مورخ 09/07/91 برگزار گردید.
در این مراسم احمد کمالی ضمن خيرمقدم به حاضران، عملکرد حامد رضا صفوی را در اداره گاز ناحیه اردکان ستود و خواستار تسریع درامر گازرسانی به خرانق در این شهرستان شد.
در ادامه مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در سخناني با قدرداني از زحمات سید حامد رضا صفوی در زمان تصدی ریاست اداره گاز ناحیه اردكان، ولی ا... زارع را به عنوان رئیس جدید این ناحیه معرفی و اظهار اميدواري كرد وی با دقت، سرعت و صداقت در جهت پيشبرد اهداف و برنامه هاي این اداره گام موثر بردارد.
علیرضا پیله ور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز در شهرستان اردکان، بر همکاری هرچه بیشتر میان این شرکت و فرمانداری اردکان تأکید نمود و به بیان برنامه های این شرکت در راستای گازرسانی به این شهرستان پرداخت.
گفتني است، رئيس سابق اداره گاز ناحیه اردکان با حدود 7 سال خدمت در این سمت، سکان ریاست را به دستان ولی ا... زارع سپرد که وی نیز پیش از این در سمتهای رئیس اداره گاز نواحی مهریز و طبس مشغول به کار بوده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا