یزدفردا"دومین جشنواره استانی حرکت به منظور معرفی و نمایش توانمندیهای دانشجویان دانشگاه پیام نور و نیز تقویت و رشد انجمن های علمی-دانشجویی و ارتباط بیشتر دانشجویان باصنعت با مشارکت 20انجمن علمی برگزیده از 36 انجمن علمی در دانشگاه پیام نور مرکز یزد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، مدیرفرهنگی دانشگاه پیام نور استان یزد با بیان این خبر گفت: انجمن علمی دانشجویی در قالب تشکلی علمی-دانشجویی، فعالیت های علمی جمعی از دانشجویان علاقه مند و داوطلب را در زمینه های گوناگون علمی در کنار اساتید فراهم می سازد که در قالب جشنواره حرکت گوشه ای از فعالیتها و طرح های شاخص 20 انجمن برگزیده به نمایش گذاشته شده است.

"علی اکبر کریمی" از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را شناسایی، معرفی، نمایش، حمایت و تجاری سازی فعالیتهای علمی دانشجویان برشمرد و خاطرنشان کرد جشنواره حرکت امسال بایستی نشانه ی توانمندی، عزت نفس و خودباوری دانشجویان و به مثابه آن اقتدار دانشگاه باشد.

وی با بیان امتیازات ویژه جشنواره امسال عنوان کرد که این جشنواره برای نخستین بار در کشور در دو بخش اصلی و جنبی برگزار خواهد شد و افزود: بخش اصلی جشنواره شامل غرفه انجمن های علمی دانشجویی و غرفه نهادهای فعال دانشجویی از جمله بسیج می باشد و در بخش جنبی نیز برگزاری کارگاههای آموزشی، سخنرانی علمی، نمایشگاه محصولات فرهنگی، مسابقه و... در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان یزد خاطر نشان کرد: در این جشنواره برای نخستین بار در کشور از سه اثر بدیع و ارزشمند "هواپیمای بدون سرنشین"،"ربات مسیریاب" و "ربات بشارت نور" (از قابلیت های این ربات قرائت قرآن، بریدن ربان جشنواره و پذیرایی از میهمانان ویژه است)که حاصل تلاش و توانایی های دانشجویان این دانشگاه است رونمایی خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : باتلاش و کوشش دانشجویان عضو انجمن های علمی و همکاری مسؤلان دانشگاه، مراکز و واحدها و نیز مسؤلان وزارت علوم وتحقیقات و فناوری امیدواریم بتوانیم دومین جشنواره استانی حرکت را در دانشگاه پیام نور استان یزد بصورت پویا، هدفمند و ضابطه مند برگزار و با نمایش توانمندیهای جشنواره افتخاری دیگر برای این دانشگاه کسب نماییم.

شایان ذکر است: این جشنواره همزمان با جشن افتتاح سال تحصیلی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم، استاندار، امام جمعه و دیگر مقامات استانی و چهره های علمی روز شنبه مورخ 15/7/91 ساعت 9 صبح در سایت ولایت دانشگاه پیام نور مرکز یزد (جاده خضرآباد) برگزار خواهد شد.

گفتنی است: این جشنواره از تاریخ 15 لغایت 19 مهرماه از ساعت 9 صبح الی 16 عصر میزبان همه ی دانشجویان، اساتید شرکت های تجاری و دانش بنیان و همچنین سایر علاقه مندان خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا