دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد گفت: دارندگان دعوتنامه سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند در فرصت باقی مانده برای ثبت نام به شرکت تعاونی های محل سکونت خود مراجعه کنند.

  " مراد علی میر" افزود: 15 مهرماه آخرین مهلت ثبت نام دارندگان دعوتنامه سهام عدالت در این استان می باشد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

وی اظهار داشت: عدم اقدام مشمولین به منزله انصراف و ابطال حق، قلمداد می شود و پس از مهلت تعیین شده این گونه افراد از فهرست مشمولان سهام عدالت حذف خواهند شد.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد از نهادهای متولی امر شناسایی مشمولان سهام عدالت خواست اقدامات لازم را به منظور تسریع در ثبت نام افراد یاد شده به عمل آورند.

تاکنون بیش از 50 درصد جمعیت یک میلیون و 70 هزار نفری استان یزد، معادل 565 هزار نفر،  برگ سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

همچنین بیش از 621 هزار نفر از واجدین شرایط و مشمول دریافت سهام عدالت در این استان، شناسایی و اقدامات لازم برای صدور برگ سهام آنها انجام شده است.

حدود 56 هزار نفر از واجدین شرایط باید برای ثبت نام و دریافت برگ سهام عدالت خود به شرکت های تعاونی سهام عدالت در سطح استان مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا