امام جمعه شهرستان تفت در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان ، با توجه به اهمیت جایگاه و ارتباط اقشار مختلف جامعه با نهاد تعلیم و تربیت افزود : آموزش و پرورش به صورت ذاتی جزو خون ما شده است

حجه الاسلام مدیح اقدامات آموزش و پرورش در زمینه های مختلف را ستود و ایجاد بسترهای متنوع برای حضور دانش آموزان در فعالیت ها و برنامه های آموزشی و پرورشی را ارزشمند خواند .

وی ایجاد وگسترش مدارس خاص ازجمله شاهد ، غیرانتفاعی وامین را از عوامل رضایت خانواده ها و ماندگاری آنان در شهرهای محل زندگی خود دانست و افزود ایجاد فرصت های مختلف آموزشی در شهر تفت از جابجایی دانش آموزان به مرکز استان و در نتیجه از مهاجرت خانواده ها جلوگیری کرده است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این دیدار با اشاره به اینکه موضوع آموزش و پرورش ، انسان است  و انسان موجودی نامحدود است بر ضرورت بهره مندی از نظرات آحاد جامعه به ویژه نخبگان برای ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی تأکید کرد .

محمد کاظم رحیمی نژاد در ادامه گزارش مختصری از برنامه های آموزشی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت استان را برشمرد و از همراهی و همکاری امام جمعه محترم تفت با مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تقدیر کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا