بوستان بزرگ فردوسی واقع در بلوار بهاران و همچنین پارک کنارجاده‌ای رهگذر2 در حاشیه بلوار دانشجو با همت واحدهای عمران، خدمات شهری و فضای سبز شهرداری میبد آماده بهره‌برداری می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد بوستان بزرگ فردوسی واقع در بلوار بهاران و همچنین پارک کنارجاده‌ای رهگذر2 در حاشیه بلوار دانشجو با همت واحدهای عمران، خدمات شهری و فضای سبز شهرداری میبد آماده بهره‌برداری می‌باشد.

همچنین طی یک ماه اخیر نزدیک به 80 عدد ست ورزشی در پارک‌های محلی جدید الاحداث نصب شده و جهت رفاه شهروندان بیش از 60 عدد نیمکت پارکی در بوستان‌های سراسر شهر قرار داده شده است.

علاوه بر آن تعداد قابل توجهی پایه چراغ و لامپ تزئینی در محدوده فضای سبز، پارک‌ها و میادین در بوستان فردوسی، پارک خاتم الانبیاء، پارک رهگذر 2، بخش هایی از پارک بزرگ بهاران، میدان شاه‌جهان‌آباد و ... جهت تأمین روشنایی نصب و راه‌اندازی شده است.

قابل ذکر است به صورت منسجم و در فاز اول آن حجم وسیعی از باغچه‌های کناری و رفوژهای میانی خیابان‌های اصلی شهر از علف‌های هرز پاکسازی شده و تعداد زیادی گل فصلی و چندین اصله درخت در محدوده فضای سبز کاشته شده است. پیش از این نیز با صرف هزینه 16 میلیون تومانی جهت دفع آفات گیاهی فضای سبز شهر اعم از چمن و درختان سمپاشی شده بود.

هم‌اکنون در شهر میبد 60 نفر نیروی انسانی در بخش فضای سبز شهر مشغول به فعالیت هستند که به نسبت وسعت زیاد فضای سبز شهر میبد و پراکندگی آن ومشکلاتی نظیر خشکسالی و کمبود آب، شهرداری میبد در زمینه نگهداری و افزایش فضای سبز با مشکل جدی مواجه می‌باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا