یزدفردا:سرمربی تیم والیبال پیشگامان گفت:شرایط لیگ امسال متفاوت تر از سال های گذشته است و تیم های حاضر در لیگ ، روز های سختی را در پیش خواهند داشت.
عباسعلی میرحسینی در ادامه با اشاره به آغاز بازی در 26 مهر ماه افزود: تیم ها زمان خوبی را برای اماده سازی در اختیار داشتند و با توجه به 12 تیمی شدن لیگ به نظر می رسد ،فضای رقابتی شدیدی بین تیم ها جاری شود.
وی با بیان اینکه همیشه بازی های ابتدایی لیگ از حساسیت خاصی برخوردار است تاکید کرد: تیم ها باید در بازی های اول فصل خود موفق از زمین خارج شوند چرا که شروع خوب تیم کمک خواهد کرد تا روند حرکتی مطلوبی در بین بازیکنان جریان پیدا کند.
میرحسینی در ادامه پیرامون بازی هفته اول تیمش با المهدی بندر عباس نیز گفت: بازی سختی پیش رو خواهیم داشت ، تیم بندرعباس بدلیل تغییرات گسترده ای که در نفراتشان داده ناشناخته هست  و می بایست با تدبیر خاصی با این تیم روبرو شد.
سرمربی تیم والیبال پیشگامان خاطر نشان ساخت : تیم المهدی بندرعباس علاوه بر بازیکنان سرمربی خود را نیز تغییر داده است که این نشان دهنده میل به جهش در تیم المهدی خواهد بود.
وی درباره تیم تحت امر خود نیز گفت: تیم امسال پیشگامان به مراتب از تیم پارسال بهتر و منسجم تر خواهد بود و سعی خواهیم کرد از تجربیات سال گذشته درس بگیریم.
"بازی ابتدایی لیگ است و می بایست برنده از زمین خارج شویم" میرحسینی با گفتن این جمله تاکید کرد: برد مقابل المهدی در خانه هدف اصلی ما است و همه تدابیر برای مقابله با این تیم دیده شده است.
وی در پایان با درخواست از هواداران تیم پیشگامان خواست تا این تیم را دربازی ها همراهی کنند و تصریح کرد: حضور تماشاچیان در سالن شش هزار نفری شاهدیه یکی از نقاط قوت ما خواهد بود و امیدوارم که این اتفاق به نحو احسن صورت گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا