استاندار یزد از تلاش و فعالیتهای ارزشمند مدیر کل راه آهن شرق در زمینه تشکیل جلسات متعدد بازرگانی و بازاریابی و شناسایی چشمه های بار جدید با برنامه ریزی اصولی و همچنین افزایش ایمنی سیر و حرکت قطارهای باری و مسافری تقدیر و تشکر کرد.

طبس- مهدی قربانی: استاندار یزد از تلاش و فعالیتهای ارزشمند مدیر کل راه آهن شرق در زمینه تشکیل جلسات متعدد بازرگانی و بازاریابی و شناسایی چشمه های بار جدید با برنامه ریزی اصولی و همچنین افزایش ایمنی سیر و حرکت قطارهای باری و مسافری تقدیر و تشکر کرد.

در پیام "محمدرضا فلاح زاده" خطاب به "محمد پورفخری" آمده است:

خدمت به مردم هدیه ای الهی است، که خداوند متعال به بندگان خاص خود عطا می فرماید و همواره باید سپاسگزار این نعمت بود، برخود لازم می دانم از تلاش و فعالیت های جنابعالی و همکاران محترمتان در مجموعه راه آهن شرق در سال 1390 تقدیر و تشکر نمایم.

"مهندس محمد پورفخری" متولد 1341 که معاونت ايستگاه، رئيس ايستگاه، متصدي ترافيک، مسئول ترافيک، کنترلر، کارشناس گراف و سير و حرکت، کارشناس مسئول حفاظت و ايمني سير و حرکت، رئيس گروه حفاظت و ايمني سير و حرکت، معاونت فني را در کارنامه کاری خود دارد از سال 1388 بعنوان مدیرکل را آهن شرق منصوب شد.

 در پرونده تحصیلی و آموزشی "پورفخری" که دارای ليسانس مديريت دولتي می باشد، گذراندن دوره تکنسين سير و حرکت، اخذ گواهينامه های کارگاه سيستم مديريت ايمني اروپايي، مميزي ايزو 9000 از شرکت DQS آلمان، سيستم مديريت کيفيت ايزو 9000 (مستند سازي)، سيستم مديريت کيفيت ايزو 9000 (مفاهيم و تشريح الزامات)، آشنايي با مواد شيميايي و اطفاء حريق از مرکز آموزش و تحقيقات صنعتي ايران، مفاهيم مديريت مشارکتي از مؤسسه سامان آوران توسعه، دوره هاي IT از سازمان آموزش فني و حرفه اي، آيين نگارش و مکاتبات اداري در مرکز آموزش مديريت دولتي، ارتقاء مهارت بخشي از استاندارد در حفاظت و ايمني، اصول اداره تعاونيهاي مسکن و هيات مؤسس از مرکز آموزش تعاون کشور به چشم می خورد.

گواهينامه هاي: امداد و نجات، طرح تکريم ارباب رجوع، آموزش آتش نشاني و زبان انگليسي سطوح 1و2 از دیگر مراحل آموزشی وی بوده است.

سوابق علمي و تحقيقاتي "محمد پورفخری" به ارائه طرح تجهيز حدفاصل دو ايستگاه به علائم هشداردهنده در صورت حرکت واگن با استفاده از خطوط تلفن و تراک بندي  و دريافت لوح تقديرنامه برگزيده از راه آهن بر می گردد و

شرکت در چهار همايش ارتقاء ايمني و پيشگيري از سوانح و ارائه مقالات تجهيز لکوموتيو به دوربين، بهبود روشها، تجهيز خطوط در امتداد خط تامين ايستگاه به سنسور و علائم هشداردهنده و هدايت واگنهاي فراري به خط تامين را در سوابق تحقیقاتی خود دارد.

مدیرکل را آهن شرق با شرکت در کنفرانسهاي بين المللي مديريت جامع بحران در حوادث غير مترقبه طبيعي، شرکت در سمينارهاي آشنايي با ماشين آلات مکانيزه خطي در چندين نوبت، برنامه ريزي و کنترل پروژه، حمل و نقل ريلي و ارائه چندين پيشنهاد و طرح در ارتقاء ايمني سير و حرکت و جلوگيري از سوانح توانسته است نام خود را در برترینهای شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند.

تدريس دوره هاي لکوموتيوراني، لکومتيوراني پايه 3، تخصصي لکوموتيوراني، کارداني هدايت لکوموتيو، آموزش ترن لينک، مقررات عمومي حرکت، آيين نامه علامات و علائم الکتريکي، اصول تخليه و بارگيري، بازديد آلات ناقله، آموزش مامورين خط متشکل از مسئولين خط و مباشرين و کارگران خط، آموزش دوره هاي متصدي ترافيک، رؤساي قطار، سرمانورچي، مانورچي و سوزنبان، جلوگيري از سوانح، آمار و گراف نیز از دیگر تلاشهای پورفخری بوده است.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا