تابش:مسئولان اگر برای حل مشکلات مردم اقدامات اساسی و تاثیرگذاری انجام نمی دهند،دیگر احساسات انها را جریحه دار نکنند

 

تابش : چرا تنازعات بین مسئولان قوا و کشاندن آن بین مردم باید تا جایی پیش رود که رهبری معظم انقلاب اسلامی مجبور به موضع گیری جدی شوند؟

 

مسئولان اگر برای حل مشکلات مردم اقدامات اساسی و تاثیرگذاری انجام نمی دهند،دیگر احساسات انها را جریحه دار نکنند

 

 

نماینده مردم اردکان با تاکید بر اینکه مردم ما هزینه ایستادگی روی آرمانها و ارزشهایشان که در تضاد با منافع کشورهای استکباری و زورگوست را می دهند اما برایشان این سوء تدبیرها و ناهماهنگی ها که وضعیت نامناسب اقتصادی را پیش آورده قابل هضم نمی دانند گفت: چرا تنازعات بین مسئولان قوا و کشاندن آن بین مردم باید تا جایی پیش رود که رهبری معظم انقلاب اسلامی مجبور به موضع گیری جدی شوند؟.

 

"محمدرضا تابش" در جمع مردم محله دیلم این شهرستان با تبریک عید سعید غدیر ،تمسک به ولایت امام علی(ع) را موجب افتخار دانست و با ذکر شمه ای از اوصاف و ویژگی های ایشان در دوران کوتاه اما تاریخ ساز و عبرت آموز حکومتش، آنحضرت را شهید راه عدالت ذکر کرد که برای برپایی قسط و عدل سر از پا نمی شناخت و در حفظ و حراست از بیت المال ، حتی افزون خواهی برادر نابینایش عقیل را بر نتافت و هنگامیکه مطلع شد حکمران منصوب وی در ولایتی پا از دایره حق و عدل فراتر گذاشته، حکم به عزلش داد. اما در تاریکی شب غذا بر دوش می کشید و در گمنامی بین یتیمان تقسیم می کرد و به خود در دفاع از حق مظلوم و یتیم نهیب می زد  و در مواجهه با مخالفان و دشمنان ، تا دست به شمشیر نبرده بودند، مدارا نمود و ارزش حکومت بر مردم را در تلاش برای احقاق حق آنها می دانست.

 

وی ادامه داد: اعتقاد به این چنین باورهایی و حب امام علی(ع) و اولادش و اعتمادی که مردم به امام خمینی (ره) داشتند،دلهای آنها را به سوی انقلاب رهنمون ساخت و تحولی تاریخی را در منطقه رقم زد که امواج آن جهان اسلام را تحت تاثیر قرار داد و معادلات جهانی را بر هم زد.

 

نماینده مردم اردکان اظهار داشت: ما و همه دست اندرکاران در قبال مردمی که به تعبیر حضرت امام(ره) ولی نعمت ما هستند و زجرها و ناروایی ها را تحمل کردند و برای حفظ و احیاء ارزشهای اسلام، شهید دادند و هزینه های زیادی پرداختند،مسئولیت داریم .

 

وی با اشاره به اینکه شیعه و پیرو امام علی (ع) بودن در اقتدا به آن حضرت و تلاش برای اجرای آموزه های دینی و ارزشهای اسلامی است عنوان نمود: وضعیت امروز در جامعه چه از نظر اقتصادی و چه از نظر فرهنگی و اجتماعی، تناسبی با جامعه علوی ندارد و نباید به گونه ای عمل شود که اعتقادات مردم به اسلام و دین و ائمه سست شود.

 

نماینده مردم اردکان با تاکید بر اینکه مردم ما هزینه ایستادگی روی آرمانها و ارزشهایشان که در تضاد با منافع کشورهای استکباری و زورگو ست را می دهند اما برایشان این سوء تدبیرها و ناهماهنگی ها که وضعیت نامناسب اقتصادی را پیش آورده قابل هضم نمی دانند گفت: چرا تنازعات بین مسئولان قوا و کشاندن آن بین مردم باید تا جایی پیش رود که رهبری معظم انقلاب اسلامی مجبور به موضع گیری جدی شوند؟

 

وی تصریح کرد:مسئولان اگر برای حل مشکلات مردم اقدامات اساسی و تاثیرگذاری انجام نمی دهند،دیگر احساسات انها را جریحه دار نکنند.

 

تابش عنوان نمود: ان شاا.. با تفاهم بین قوا و تدبیر و خردمندی ، مسائل کلان کشور حل و رضایتمندی مردم جلب و از فشار طاقت فرسایی که متحمل می شوند کاسته شود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا