معاون وزیر جهاد کشاورزی:در اقتصاد مقاومتی عقب نشینی معنای ندارد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد: گرد همایی مدیران آموزش وترویج کشاورزی منطقه 5کشور با حضور دکتر پیمان فلسفی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور ترویج  و همچنین مهندس سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در مرکز آموزشی ملاصدرا  برگزار شد.

در این مراسم دکتر پیمان فلسفی در سخنانی ضمن تبریک به کشاورزان یزدی در خصوص بارش نعمت الهی گفت:استان یزد جزء استانهای بوده که همواره از خشکسالی و خسارات جبران ناپذیرآن رنج برده است.

وی افزود:سایه سنگین خشکسالی درچندین ساله گذشته  خسارات فراوانی را به بخش های مختلف کشاورزی وارد کرده و مشکلات فراوانی را برای کشاورزان در بخش های مختلف به وجود آورده است.

فلسفی خاطر نشان کرد: وجودمسائل ومشکلات مختلف پیش روی کشاورزان بر هیچکس پوشیده نیست اما این مشکلات نباید مانع از پیشرفت کارها در بخش کشاورزی شود.

فلسفی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت:بخش کشاورزی میتواند و باید در پوشاندن جامعه عمل به موضوع اقتصاد مقاومتی جایگاه ویژه ای داشته باشد در اقتصاد مقاومتی باید راهکارهای پیشرفت و شکستن موانع دشمن و از سر راه برداشتن مشکلات را پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی عقب نشینی هیچ معنا و جایگاهی ندارد بلکه باید با گام های استوار و  بیش ازپیش رو به جلو حرکت کنیم .

در ادامه این گرد همایی مدیران آموزش وترویج کشاورزی منطقه 5کشور گزارشی از عملکرد یک ساله خودارائه دادند و به بیان طرح دیدگاهای خود در زمینه آموزش کشاورزان در مزرعه پرداختند و همچنین بر ارتباط مستمر با کشاورزان و رفع مشکلات آنان تاکید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا