دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام دارندگان دعوتنامه سهام عدالت تا هفتم دیماه، روند ثبت نام را مثبت ارزیابی کرد و گفت:  مشکلی در این زمنیه وجود ندارد و کار، روال عادی خود را طی می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مراد علی میر " روز  سه شنبه  در گفت و گویی اظهار داشت: افزود: طی روزهای گذشته واجدین شرایط با مراجعه به شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستان ها و محل سکونت خود، کار ثبت نام خود را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه شرکت های یاد شده، آماده توزیع فرم های مخصوص ثبت نام و پاسخگویی به سئوالات مردم هستند؛ اضافه کرد: 56 هزار نفر دارای دعوتنامه هستند که تاکنون بیش از 50 درصد آنها مراجعه نموده و ثبت نام کرده اند.

وی با بیان ثبت نام دارندگان دعوتنامه سهام عدالت برای دومین بار تمدید شده است، تصریح کرد: مهلت زمان تعیین شده  به هیچ عنوان تمدید نمی شود و این گونه افراد برای ثبت نام باید به شرکت تعاونی های سهام عدالت شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گفته میر ، عدم اقدام مشمولین به منزله انصراف و ابطال حق، قلمداد می شود و پس از مهلت تعیین شده این گونه افراد از فهرست مشمولان سهام عدالت حذف خواهند شد.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد از کسانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند خواست هر چه زودتر اقدام کنند همچنین نهادهای متولی امر شناسایی مشمولان سهام عدالت اقدامات لازم را به منظور تسریع در ثبت نام افراد یاد شده به عمل آورند.

تاکنون بیش از 50 درصد جمعیت یک میلیون و 70 هزار نفری استان یزد، معادل 565 هزار نفر،  برگ سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

همچنین بیش از 621 هزار نفر از واجدین شرایط و مشمول دریافت سهام عدالت در این استان، شناسایی و اقدامات لازم برای صدور برگ سهام آنها انجام شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا