مهدی آرایی کارشناس فرهنگی کانون استان، داور جشنواره‌های منطقه‌ای گیلان و کرمانشاه و فرزانه فرازمند کارشناس مسوول فرهنگی کانون استان، داور جشنواره استانی سیستان و بلوچستان شدند.

یزدفردا"مهدی آرایی کارشناس فرهنگی کانون استان، داور جشنواره‌های منطقه‌ای گیلان و کرمانشاه و فرزانه فرازمند کارشناس مسوول فرهنگی کانون استان، داور جشنواره استانی سیستان و بلوچستان شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، در حالی‌که جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای قصه‌گویی در سراسر کشور در حال اجراست، دعوت از کارشناسان باتجربه استان‌ها نیز برای ارزیابی قصه‌ها و داوری این جشنواره‌ها صورت می‌گیرد.

در این میان کارشناسان باتجربه استان‌ یزد در زمینه قصه‌گویی نیز برای داوری جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنند تا کوله‌بار قصه‌هایشان پر از تجربیات تازه و ماندگار شود.

بر همین اساس فرزانه فرازمند کارشناس مسوول فرهنگی کانون استان یزد، داوری جشنواره استانی سیستان و بلوچستان را در کنار خانم‌ها  فرخ سالاری کارشناس فرهنگی و زیبنده کشاورز کارشناس ادبی این استان به عهده گرفت. این جشنواره از 26 تا 27 آذر‌ماه در شهر زاهدان برگزار شد.

در ادامه و هم‌زمان با آغاز جشنواره‌های منطقه‌ای در سطح کشور، مهدی آرایی کارشناس فرهنگی کانون استان یزد، داوری جشنواره‌های منطقه‌ای به میزبانی استان‌های گیلان و کرمانشاه را در کنار خانم‌ها مهناز فتاحی کارشناس مسوول فرهنگی کانون استان کرمانشاه و پرستو وحیدی، کارشناس فرهنگی استان‌ ایلام آغاز کرد.

جشنواره منطقه 4 کشور با حضور قصه‌گویان استان‌های البرز، خراسان رضوی، زنجان، کردستان، سیستان ‌و بلوچستان، فارس، لرستان و گیلان در روزهای 10 تا 13 دی‌ماه در رشت برگزار شد و جشنواره منطقه یک کشور با حضور قصه‌گویان استان‌های خراسان جنوبی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، کرمانشاه، مازندران و هرمزگان نیز از روزهای 17 تا 19 دی‌ماه در استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برای این دو همکار بزرگوار و توانمند، آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون را دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا