یزدفردا:نا بر بخشنامه سازمان سنجش آموزش کشور به کلیه دانشگاههای غیر انتفاعی و پیام نور، دانشگاه امام جواد(ع) یزد نیز موظف شده است در ترم بهمن ماه 1391 در رشته های کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات، حسابداری، مدیریت صنعتی، طراحی لباس و کاردانی معماری، امور مالی و مالیاتی، کامپیوتر(نرم افزار)و مدیریت صنعتی نسبت به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور اقدام نماید.

داوطلبان جهت ثبت نام تا 24 دیماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، مراحل ثبت نام و انتخاب رشته را انجام دهند. پذیرش در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی (معدل) صورت میگیرد و افرادیکه دارای مدرک دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی یا کاردانی هستند و یا دانشجوی مقطع کاردانی میباشند میتوانند پس از ثبت نام به انتخاب رشته بپردازند. جهت آگاهی بیشتر و مشاهده "دفترچه انتخاب رشته" به آدرس اینترنتی www.iju.ir مراجعه فرمایید.
. داوطلبان جهت آگاهی و انتخاب رشته های قابل انتخاب در موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) یزد میتوانند در گروه آزمایشی علوم ریاضی به صفحه 55، در گروه علوم تجربی به صفحه 89، در گروه آزمایشی علوم انسانی به صفحه 125 و در گروه آزمایشی هنر به صفحه 134 دفترچه انتخاب رشته  مراجعه نمایند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا