فرماندار خاتم دورشدن از سیره نبوی را باعث بسیاری از مشکلات درزندگی دانست و افزود: پایبند بودن به سیره نبوی و انجام کار برای رضای خدا ضامن انجام کار صحیح و خالص می باشد

به گزارش خبرنگار یزد فردا درخاتم ،محمد علی شاه حسینی فرماندار، غلامرضا عطایی معاون فرماندار، جواد میر بهبودی بخشدار مرکزی و مریم کامیاب سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاتم به منظور سرکشی و نظارت بر اجرای فعالیتهای فرهنگی مبلغین اعزامی،بررسی مسائل و مشکلات روستا با حجت الاسلام کامیاب روحانی اعزامی دفتر تبلیغات به روستای فتح آباد دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام کامیاب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و با اشاره به سیره نبوی پیامبر(ص) گفت:پیامبر گرامی اسلام رحمه للعالمین بود و همیشه سعی در حل مشکلات مردم داشت .

شاه حسینی فرماندار خاتم نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مردم،مسئولین ادارات و اداره تبلیغات اسلامی دور شدن از سیره ی نبوی را باعث بروز بسیاری از مشکلات در زندگی دانست و افزود: پایبند بودن به سیره نبوی و انجام کار برای رضای خدا ضامن انجام کار صحیح و خالص می باشد.

فرماندار خاتم  درادامه با اشاره به کمبود روحانی در منطقه خواستار بازگشت طلاب حوزه های علمیه بعد از پایان تحصیلات به شهرستان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا