علی محمدزاده با اشاره به تخریب محور ساری - کیاسر در اثر رانش زمین اظهار کرد: رانش زمین و نشست طولی آسفالت، قسمتی از محور مذکور در کیلومتر 27 (حدفاصل چاچکام به نقیب‌ده) تخریب شد.
 رییس اداره راه و شهرسازی ساری از تخریب محور ساری - کیاسر در اثر رانش زمین خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی محمدزاده با اشاره به تخریب محور ساری - کیاسر در اثر رانش زمین اظهار کرد: رانش زمین و نشست طولی آسفالت، قسمتی از محور مذکور در کیلومتر 27 (حدفاصل چاچکام به نقیب‌ده) تخریب شد.

وی افزود : پس از وقوع رانش در منطقه مذکور اکیپ‌های راهداری بلافاصله با تجهیزات و امکانات مورد نیاز در محل رانش مستقر و نسبت به ایمن‌سازی محور با نصب تابلو و علائم و ایجاد یک راه دسترسی مناسب اقدامات بهنگام و درخور توجه‌ای را انجام دادند.

رییس اداره راه و شهرسازی ساری کوهستانی و جنگلی بودن منطقه و حرکت زمین را یکی از مهم‌ترین عوامل رانش مذکور برشمرد و گفت : از آنجایی که اکثر مناطق بخش دودانگه و چهار دانگه شهرستان ساری در معرض رانش زمین و ریزش کوه قرار دارد، لذا باید نگاه ویژه‌ای به محورهای ارتباطی این مناطق شود.

محمدزاده خاطرنشان کرد : رانش‌های اخیر خسارات زیادی را به جسم راه‌های ارتباطی مازندران به خصوص محورهای شهرستان ساری وارد کرده است.

وی خواستار همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان شد و افزود : با توجه به رانش‌های اخیر انتظار می‌رود تا تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خصوص بازسازی و بازگشایی این محورها گام‌های ارزنده‌ای بردارند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا