کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد با حضور مدیران مسئول کانون های تخصصی مساجد این استان در کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) برگزار شد.

محسن رستگاری، سرپرست کانون مساجد استان یزد در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد در کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) گفت: ایجاد 400 ستاد مردمی در سطح مساجد و تبیین و فرهنگ سازی مردمی بودن انقلاب اسلامی و جشن های دهه فجر از جمله برنامه های این کمیته در سطح استان یزد است.
وی همچنین از نورافشانی مساجد در ایام الله دهه فجر خبرداد و افزود: برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت ایام الله دهه فجر در کانون فرهنگی هنری شمیم رضوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.
رستگاری همچنین با تاکید بر آذین بندی مساجد در این ایام گفت: برگزاری سخنرانی و تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های این ایام است.
وی همچنین به دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه مقاله نوسی و خاطره نویسی مشق انقلاب در این ایام پیش بینی شده است.
وی همچنین از برگزاری مسابقات تنیس روی میز و مسابقات فوتبال دیجیتالی جام دهه فجر خبر داد و اظهارداشت: در این ایام نشست های تخصصی با موضوع مساجد و مهدویت، مساجد و ولایت فقیه، نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مساجد در بیداری اسلامی برگزار خواهد شد.
گفتنی است، در این نشست هر یک از مدیرمسئولان کانون های تخصصی کانون مساجد استان یزد به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا