مراسم نمادین استقبال از حضرت امام خمینی (ره) و گرامی داشت لحظه های تاریخی ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور روز پنجشنبه همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در محل فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، در این مراسم که نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار يزد و جمعي از مسئولان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند به یاد ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در فرودگاه مهرآباد، صحنه ها و لحظه های  تاریخی ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و خروج ایشان از هواپیما با شکوه خاصی گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در اين مراسم با گراميداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در 22 بهمن ماه سال 57 توسط امام راحل عظيم الشان (ره) رقم خورد.

آيت الله " محمد رضا ناصري " افزود: بنيانگذار انقلاب اسلامي با تدبير، مديريت و برنامه ريزي صحيح توانست علي رغم تلاش دشمنان و مزدوران استكبار در داخل به كشور بازگشته و انقلاب را هدايت كند.

وی بيداري، مديريت الهي و همچنين دقت بالا را از خصوصيات بارز بنیانگذار جمهوری اسلامی برشمرد و خاطر نشان كرد: امام راحل از بندگان مخلص خدا بود كه اعتقاد راسخي به خدمت كردن به آحاد مردم را داشت و خصوصيات بارز ایشان بود كه تمامي توطئه هاي دشمن نقش بر آب مي شد.

در پایان این مراسم رژه خودروها و موتورسواران، از محل فرودگاه تا گلزار شهدای یزد (خلدبرین) برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن گرامی داشت روز های حماسه ساز انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان نمودند.

پخش سرودهای انقلابی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا