فیلم های حوزه هنری یزد در بخش مسابقه سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: سرپرست حوزه هنری یزد در گفتگو با پایگاه خبری این مرکزبا بیان این که هیات انتخاب آثارجشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات پس از بازبینی ۵۹۵  فیلم داستانی و مستند  ارسالی به دبیرخانه این جشنواره ۱۱۷ فیلم را برای حضور دربخش مسابقه ملی جشنواره برگزیدند گفت: از این مجموع ۶۸ فیلم داستانی و ۴۹ فیلم مستند است.
امامی میبدی با اشاره به حضورسه فیلم حوزه هنری استان یزد دربخش مسابقه ملی این جشنواره افزود: این آثار شامل فیلم های داستانی " مثل هیچ کس" به کارگردانی سید مجتبی حسینی و " پاسخ به پیغام" ساخته محمد رضا دهستانی و همچنین مستند " سه پسر، دو دختر" به کارگردانی سید مسعود آستانداری است.
وی هدف ازبرگزاری این جشنواره را گسترش بیش ازپیش فرهنگ احسان ونیکوکاری وترویج سنت حسنه خیراندیشی، نوع دوستی، همیاری وهمدلی میان مردم به ویژه جوانان دانست و ادامه داد: با بهره گیری از زبان هنرو خلق آثار فاخر و ارزشمند هنری می توان علاوه برکشف استعدادهای هنری خلاق، در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری و خدمت به نیازمندان نیزگام برداشت.
گفتنی است: سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه سال جاری مقارن باهفته احسان ونیکوکاری در اصفهان برگزارخواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا