مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از بهره برداری 45 پروژه برق در این استان در ایام الله دهه فجر خبر داد

محمدرضا صحتي در جمع خبرنگاران اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: این پروژه ها در بخشهای برقرسانی به روستا، توسعه و احداث شبکه های برق، اصلاح و بهینه سازی شبکه ها و افزایش سطح خدمات و تامین روشنایی معابر و برقرسانی به مسکن مهر هستند.

وی اظهار داشت:برقرسانی به چهار روستا، برقرسانی به 12 واحد مسکن مهر در سطح استان و تامین روشنایی هفت بلوار از دیگر پروژه هاي مورد بهره برداری است.

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد هز ینه های این پروژه ها را 50 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: پروژه هاي مذکور با احداث 25 هزار متر شبکه فشار متوسط، 17 هزار متر شبکه فشار ضعیف و نصب 53 ترانس و بیش از 760 دستگاه چراغ اجرا می شود.

صحتی تعداد مشترکین این شرکت را افزون بر 550 هزار مشترک بیان کرد و اضافه کرد: از این تعداد 446 هزار و 766 مشترکین بخش خانگی هستند كه شاهد افزايش 8 برابري در اين بخش هستيم .

وی مشترکین بخش عمومی، کشاورزی،صنعتی و تجاری را به ترتیب 14 هزار 624، هفت هزار و 639، هشت هزار و 210 و 70 هزار و 764 بیان کرد و گفت: در مجموع افزون بر 24 كيلومتر شبكه فشار متوسط، 17 كيلومتر شبكه فشار ضعيف، 53 دستگاه ترانسفورماتور و 760 دستگاه چراغ لاك پشتي به تاسيسات شبكه هاي توزيع برق اضافه خواهدشد.

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزايش رضايتمندي مردم با گرايش به خط گرم ، اصلاح الگوی مصرف و کاهش هزینه ها، گسترش خدمات دفاتر پيشخوان  وایجاد بستر مناسب برای توسعه خدمات دولت الکترونیک و ايجاد ميز خدمت  را از اقدامات اين شركت دانست.

وي درخصوص ميز خدمت به خبرنگاران گفت : دستيابي آسان وسريع مردم به خدمات شركت ، كاهش مدت زمان رسيدگي به درخواست مردمي و تكريم ارباب رجوع از اهداف راه اندازي ميز خدمت است.

صحتي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران درخصوص نحوه مديريت بر خاموشي ها گفت : با راه اندازي خط گرم و اقدامات پيشگيرانه مانند (مقره شويي ، سرويس هاي ساليانه خطوط ، گرمانگاري) خاموشي خواسته را به فراموشي خواهيم برد.

مديرعامل شركت برخورد تابلوهاي تبليغاتي و شيرواني ها ، تير شكستگي هاي ناشي از سرعت وزش باد شديد و بارندگي بعد از گرد وخاك را از علل عمده قطعي برق بر اثر طوفان اخير برشمرد.

وي خبرنگاران را تجسم امانت ، مسئوليت ، تعهد ودلسوزي خواند واظهار اميدواري كرد :با انعكاس مناسب اخبار و رويدادهاي صنعت برق ، ما را در خدمت رساني هرچه بهتر به مردم دارالعباده يزد ياري نمايند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا