چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

  عملکرد رئیس‌مجلس در مقابل اتهامات احمدی نژاد معقولانه بود/روزنامه ایران با دستان انحرافیون هدایت می‌شود

احمد سالک، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، تأکید بر رعایت ارزش‌های اخلاقی و دینی است، گفت: به طور حتم اگر مسئولان از مجموعه ارزش های انقلاب پایین بیایند بی تردید آثار سوء این موضوعات به جامعه ضربه می زند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: براساس قانون، نظارت بر دستگاه های دولتی به عهده نمایندگان بوده بنابراین استیضاح حق هر نماینده است.

وی ادامه داد: زمانی که طرح سؤال از رئیس جمهور در چند ماه قبل به صلاح دید رهبر معظم انقلاب متوقف شد ما پیش بینی می کردیم که احمدی نژاد در آن زمان موضوعاتی را مطرح می کند که به طور حتم این موضوعات تش‌آفرین بوده و به جامعه آسیب می زند از این رو رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از هرگونه تشنج در جامعه دو قوه را به آرامش فرا خواند.

سالک با یادآوری روز استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: پیش از ظهر روز یکشنبه من با احمدی نژاد صحبت کردم و درخواست کردم که تنها از استیضاح وزیر دفاع کند و به رئیس جمهور گفتم که فضای مجلس، فضای خوبی است و اگر می خواهی صحبت کنی آرامش خود را حفظ کن.

وی افزود: احمدی نژاد در آن زمان به من گفت که من نواری دارم و می خواهم آن را در صحن علنی پخش کنم که من سریعاً توصیه کردم که این کار را انجام ندهد، همچنین من محاسن سفیدم را قسم دادم و گفتم که شرایط امروز جامعه جای چنین اقداماتی نیست و رئیس جمهور به تبع حرف من قبول کرد که این اقدام را انجام ندهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: با توجه به این موضوعات من فکر کردم که احمدی نژاد به قول خود استوار بوده و اقدام به پخش فیلم نمی کند از طرفی دیگر چون من چنین روزی را پیش بینی می کردم از طریق فروزنده به احمدی نژاد پیغام دادم که نیاز نیست برای دفاع از شیخ الاسلامی در جلسه عصر مجلس حضور پیدا کند اما دیدیم که آمد.

وی افزود: احمدی نژاد در اوایل اظهاراتش در دفاع از شیخ الاسلامی بسیار خوب صحبت کرد اما بعد از این روند با کمال تأسف وارد حاشیه شد و شروع به "بگم بگم" کرد از طرف دیگر من که این اوضاع را دیدم از آخر مجلس آرام آرام حرکت کرده و برای اجرای تصمیمم به سمت احمدی نژاد آمدم اما اراده خدای متعال در این حرکت نبود در آن زمان من به احمدی نژاد خطاب کردم که این عملکرد شما خلاف شرع است و شما دل مردم و امام زمان را می لرزانید.

آغازگر اتفاقات تنش‌زای روز یکشنبه مجلس احمدی نژاد بوده است

سالک با تأکید بر اینکه به طور حتم آغازگر اتفاقات تنش‌زای روز یکشنبه مجلس احمدی نژاد بوده است، گفت: متأسفانه دفاع نامعقول رئیس جمهور موجب استیضاح شیخ الاسلامی شد.

وی عملکرد رئیس مجلس در مقابل با اتهامات احمدی نژاد را مثبت ارزیابی کرد و افزود: دکتر لاریجانی وقتی وارد بحث شد اقدام به دفاع قانونی و معقولانه ای کرد و موارد قانونی را به طور واضح توضیح داد اما ای کاش به مسئله داوود احمدی نژاد ورود نمی کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از عملکرد روزنامه ایران در چند روز اخیر تصریح کرد: متأسفانه روزنامه ایران همیشه به دنبال جوسازی بوده و همیشه حرف های خود را ارائه می کند و باید در زمان مقتضی جواب این اقدامات روزنامه ایران را داد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، با اعلام اینکه روزنامه دولتی ایران اهداف انتخاباتی رؤسای خود را دنبال می‌کند افزود: متأسفانه این روزنامه به وسیله جریان انحرافی هدایت و کنترل می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا