چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

پاسخ لاریجانی به ادعاهای رئیس‌جمهور در چارچوب قانون بود 

یزدفردا :سید شریف حسینی، با بیان اینکه مسئولان باید اجرای منویات و فرمایشات  مقام معظم رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، گفت: وزیری که قرار بود در صحن علنی رأی اعتماد بگیرد با سخنان احمدی‌نژاد از سمت خود کنار گذاشته شد.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که باید تعامل و هماهنگی میان قوا در کشور وجود داشته باشد، افزود: سخنان رئیس قوه مجریه در صحن علنی کمک به دشمنان اسلام در تفرقه‌افکنی به شمار می‌آید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم، با تأکید بر سخنان رهبری مبنی بر حفظ وحدت میان قوا، گفت: رئیس جمهور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر کار را به قول خود به مجلس افشا‌گری تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید حفظ آرامش مردم را تا قبل از انتخابات در اولویت کار خود قرار دهند، تصریح کرد: انتظار از شخص احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور کشور بیش از این‌ها بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه صحبت‌های رئیس قوه مجریه هیچ ربطی به استیضاح وزیر دولت نداشت، گفت: واکنش لاریجانی به این سخنان خارج از آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نبوده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس، ادامه داد: واضح بود که احمدی‌نژاد سخنان خود را از قبل آماده کرده و متأسفانه خواهان گفتن این حرف‌ها از پشت تریبون مجلس بوده است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس نهم، با بیان اینکه باید مسئولان به امر وحدت بیشتر اهتمام ورزند، تصریح کرد: رؤسای دو قوه باید بیش از پیش پیرو منویات رهبری باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه مسئولان نباید بساط شادمانی دشمنان اسلام را فراهم کنند، افزود: مجازات مخلان آسایش و آرامش مردم باید مجازات شوند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: واکنش دکتر لاریجانی مطابق قانون و در حیطه شرع بوده است.

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا