چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

اتهام‌زنی رئیس‌جمهور، به مصلحت نظام نیست
ارسلان فتحی پور،‌ با بیان اینکه مسئولان کشور نباید باعث به وجود آمدن اختلاف در داخل کشور شوند، افزود: به طور حتم هیچ کس حق بردن آبروی دیگری و متهم کردن وی را ندارد زیرا همین رفتارهاست که باعث بروز اختلاف در کشور می شود.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هر جوابی پاسخی دارد و چون در روز یکشنبه یک نفر مخاطب رئیس جمهور بود پس طبیعی است دکتر لاریجانی به اتهامات مطرح شده پاسخ دهد.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه همه نهادها باید جایگاه‌شان حفظ شود، تاکید کرد: ما سکاندار کشتی در حال حرکت هستیم و همه برای یک هدف خاص تلاش می کنیم، بنابراین اگر از سوی هر یک از افراد کشتی سوراخ شود بدون شک دیگران نیز با وی غرق خواهند شد.

 

وی اتفاقات روز یکشنبه صحن مجلس را موجب خوشحالی دشمنان خواند وتصریح کرد: بدیهی است که این اتفاق مطابق با تأکیدات رهبری و به نفع جمهوری اسلامی نیست لذا ما موظف هستیم ولایتمداری را در عمل به اثبات برسانیم.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: متهم کردن اشخاص به ضرر نظام جمهوری اسلامی است و همین عوامل موجب شادی دشمنان می شود لذا ما نباید با بی‌توجهی موجبات سوء استفاده‌های دشمنان را فراهم کنیم.

 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا