چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

سخنان لاریجانی دفاع از آبروی مؤمن بود

عزت‌الله یوسفیان‌ملا با تأکید بر اینکه در جلسه مجلس شورای اسلامی در روز یک شنبه مباحث مطرح شده از سوی رئیس جمهورموجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کرده است گفت: لاریجانی طبق ماده ۷۹ آیین نامه داخلی مجلس عمل کرده و خلافی از سوی وی صورت نگرفته است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که سخنان احمدی‌نژاد در صحن علنی هیچ ربطی به جلسه استیضاح وزیر کار نداشت افزود: متأسفانه گفتار‌های رئیس جمهور در پشت تریبون مجلس زیر‌ سؤال بردن آبروی مؤمن را هدف گرفته بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دفاع از آبروی مؤمن واجب عینی است گفت: سخنان رئیس قوه مقننه در پاسخ به احمدی‌نژاد طبق آیین‌نامه بوده و از آبروی مؤمن دفاع کرده است.

وی به منحرف کردن مسیر جلسه و افترا به رئیس قوه مقننه از سوی احمدی‌نژاد در جلسه روز یک‌شنبه اشاره کرد و تصریح کرد: لاریجانی فقط از حق مسلم خود که دفاع مشروع بوده استفاده کرده است.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه حفظ آرامش جامعه از هر امری مهم‌تر است گفت: سخنان رئیس قوه مجریه در صحن علنی مجلس افترا و تهمت به مؤمن بوده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با مثبت ارزیابی کردن رفتار لاریجانی در پاسخ به سخنان رئیس جمهور گفت: در صورتی که رئیس مجلس به دفاع از آبروی مؤمن نمی‌پرداخت وظیفه تک‌تک نمایندگان جلوگیری از هتک حرمت مؤمن مورد خطاب بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه مسیر استیضاح وزیر کار در روز یک‌شنبه  با صحبت‌های احمدی‌نژاد به سمت‌سوی دیگری کشیده شد تصریح کرد: در صورتی که مجلس مسیر خود را پی‌ می‌گرفت دفاعی هم از سوی رئیس قوه مققنه برای حفظ آبروی مؤمن صورت نمی‌گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا