چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

رئیس‌جمهور به جای تعامل، عامل چالش شد

یزدفردا :جواد هروی ضمن اشاره به سخنان تنش‌آفرین رئیس جمهور در نشست علنی روز یکشنبه مجلس، توضیح داد: اتفاق روز یکشنبه ادامه روند تنش‌آفرینی بود که رئیس جمهور آن را پدید آورد.

 

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور در جلسه پیشین با مجلس که قرار بود ضمن ایراد سخنرانی به صحبت‌های نمایندگان مجلس درباره هدفمندی یارانه‌ها گوش دهد، وقتی مجلس را ترک کرد اساساً بنیاد اختلاف و تنش را گذاشت.

هروی ضمن اشاره به اینکه موضوع نشست علنی یکشنبه استیضاح شیخ‌السلامی بود، افزود: نشست مجلس درباره استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  بخاطر قصور وی در برکناری مرتضوی بود ولی صحبت‌های رئیس جمهور هیچ ارتباطی با موضوع جلسه نداشت.

وی درباره صحبت‌های رئیس جمهور، گفت: چیزی که رئیس جمهور در مجلس ایراد کرد آن چیزی نبود که از وی انتظار داشت و خلاف مقدمه‌ای بود که باید مطرح می‌شد چرا که  ایشان قرار بود از وزیر خود دفاع کند ولی در بیانات ایشان هیچ شاهدی دال بر دفاع از وزیر نبود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: فضای مجلس، فضای صمیمی و دوستانه ای بود ولی بعد از صحبت‌های رئیس جمهور این نگاه تغییر کرد و شواهد نشان داد که سخنرانی رئیس جمهور به جای اینکه اسباب تعامل شود، باعث چالش شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا