چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

لاریجانی با پاسخ منطقی به اتهامات احمدی‌نژاد، سلامت‌سیاسی خود را ثابت کرد

یزدفردا "بهروز نعمتی، با بیان اینکه به‌طور حتم مجلس بر اساس قانون اقدام به استیضاح شیخ‌اسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی کرد، گفت:‌ از این رو ادعای برخی رسانه‌های دولتی درباره زیرسوال بردن عملکرد مجلس، بی پایه و اساس است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه مجلس کنونی، مجلس ولایت‌مداران است، افزود: خوشبختانه در رأس مجلس، دکتر لاریجانی با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمام نقشه بدخواهان را بر هم زده است.

وی با تأکید بر اینکه مسائل مطرح شده بر ضد مجلس، از دهان دشمنان نظام بیرون می‌آید، تصریح کرد: به‌طور حتم دستگاه‌های قضایی باید با مسببان توهین به مجلس برخورد کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با بیان اینکه رئیس‌جمهور با اقدامات غیرمعقولانه زمینه تنش در جامعه را ایجاد کرد، گفت: در طرف دیگر رئیس مجلس با بردباری، از خودگذشتگی و مناعت طبع جواب احمدی‌نژاد را دارد.

نعمتی با اعلام اینکه به طور حتم بعد از گذشت حدود هشت سال نمی‌توان ادبیات غیرمعقولانه احمدی‌نژاد را تغییر داد، تصریح کرد:‌ باید با اقدامات قانونی جلوی سایر تحرکات غیرقانونی رئیس جمهور را گرفت.

وی ادامه داد: از طرف دیگر نطقه عطف پاسخ دکتر لاریجانی به اتهامات احمدی‌نژاد زمانی بود که اجازه پخش فیلم مذکور را داد و گفت که هر کسی اگر مدرکی بر علیه خانواده من دارد، ارائه کند، که این نشان‌دهنده شجاعت و سلامت سیاسی رئیس مجلس است.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با اعلام اینکه رئیس مجلس مانند بزرگان نظام از زمان انقلاب تاکنون، حیثیت خود را فدای نظام کرد، افزود:‌ واکنش معقولانه رئیس مجلس نشان‌دهنده سلامت سیاسی کشور است.

نعمتی با یادآوری فرافکنی رسانه‌های دولتی در چند روز اخیر، گفت: متأسفانه بعضی رسانه‌ها و افراد کنار گود نشسته و مسئولان نظام را نصیحت می‌کنند، اما باید گفت که این افراد اهداف شومی در سر داشته و به‌دنبال مطرح کردن خودشان هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از مطالب مطرح شده در روزنامه دولتی ایران مبنی‌بر مطالب ناگفته شده از سوی رئیس جمهور، یادآور شد:‌ در صورتی که اتفاقاتی مانند اتفاق روز استیضاح رخ دهد، حتما مجلس با تخلفات رئیس‌جمهور به طور جدی برخورد می‌کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا