ما در دو بازی قبلی‌مان مساوی گرفتیم، اما باید ببینیم که این مساوی‌ها مقابل چه تیم‌های بوده است. ما جلوی استقلالی مساوی کردیم که حقمان برد بود و داوری هم در این بازی مشکل داشت. همچنین مقابل فولاد اگر دقت در ضربات آخر داشتیم می‌بردیم.
 
سرمربی پرسپولیس می گوید که نفت تهران یکی از تیم های خطرناک لیگ برتر است.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران اعلام کرد که نفت یکی از خطرناک ترین تیم های لیگ برتر است.به عقیده او 4 پیروزی پی در پی این تیم در لیگ می تواند یک دیدار خطرناک را برای سرخپوشان رقم بزند.»گل محمدی این را گفت و ادامه داد:«نفت یکی از تیم های با کیفیت لیگ برتر است.طبق آماری که من دارم آنها در نیم فصل دوم نتایج بهتری گرفته اند،بنابراین فکر می کنم که ما یک دیدار سخت را خواهیم داشت.البته شرایط پرسپولیس هم خوب است.ما پس از برگزاری اردویی 4 روزه در کردان کرج،توانسته ایم که مشکلات تاکتیکی مان را حل کنیم.در کل باید بگویم که آماده بازی فردا مقابل نفت تهران هستیم.»

او با بیان اینکه برخی از دوستان مقابل نتایجی که پرسپولیس می گیرد کم لطفی می کنند ادامه داد:« ما در دو بازی قبلی‌مان مساوی گرفتیم، اما باید ببینیم که این مساوی‌ها مقابل چه تیم‌های بوده است. ما جلوی استقلالی مساوی کردیم که حقمان برد بود و داوری هم در این بازی مشکل داشت. همچنین مقابل فولاد اگر دقت در ضربات آخر داشتیم می‌بردیم. فولاد هم تیم سوم جدول بود. با این حال بعضی دوستان به نتایج پرسپولیس کم لطفی و اظهار تاسف می‌کنند، این در حالی است که ما با تیم‌های اول و سوم جدول مساوی کردیم. به هر صورت این‌ها گذشت و ما دو بازی اخیر را فراموش کردیم و الان تمام هم و غم‌مان کسب سه امتیاز بازی نفت است. بازیکنان نیز با توجه به صحبت‌ها از لحاظ فکری و بدنی آماده بازی خوب هستند.»

اما راهکارهای گل محمدی برای فرار پرسپولیس از بحران گل نزدن.او می گوید:«ما در طول نود دقیقه حملات زیادی را انجام می دهیم،در اردوی کردان،تمریناتی را هم که لازم بوده را انجام داده ایم.ما در پرسپولیس چهار مهاجم خوب داریم و هزینه ‌کرده‌ایم.به همین دلیل باید انتظار داشته باشیم که از موقعیت‌ها استفاده کنند. هم جای دنیا هم مهاجمان از گران‌ترین بازیکنان هستند، چون فقط گل می‌زنند. من نیز از مهاجمانم می‌خواهم که در ضربات آخر دقت بیشتری کنند تا دچار مشکل نشویم.»

سرمربی پرسپولیس در ادامه و در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید آیا به خاطر از دست دادن ایمون زاید پشیمان نیستید؟ گفت:« من در جریان رفتن زاید از پرسپولیس نبودم و زمانی که به این تیم آمدم تنها یک جلسه تمرینی از او دیدم که او بعد از آن تمرین را ترک کرد. در هر صورت بازیکنانی که داریم کمتر از زاید نیستند و حتی در زمینه فنی می‌توانند بهتر از او باشند.»

گل محمدی در پایان درباره محروم و مصدومان تیمش در بازی فردا هم حرف زد و گفت:« کریمی به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کند و ما محرومی نداریم. البته دو بازیکنمان که در بازی با لبنان بازی کردند احتمالا به آنها استراحت می‌دهیم تا فشار مسابقات باعث مصدومیت‌شان نشود.»
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا