رییس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد طی نشستی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای جدید شورای این انجمن را معرفی کرد.

سید خلف حوتی نژاد ،رامین قادری نسب ، علی مزیدی و احمد ندافی ترکیب جدید شورای انجمن هنرهای نمایشی استان را تشکیل می دهند و عباس ملازینلی مشاور هنرهای نمایشی مدیر کل ارشاد یزد نیز طبق اساسنامه انجمن نمایش به عنوان نماینده مدیرکل در این شورا معرفی شد.

در این نشست بهرام عبدالحسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تشکر از اعضای سابق شورای انجمن نمایش استان خطاب به اعضای جدید گفت: همت و همیت و رفاقت و دوستی، اصل و اساس پیشبرد برنامه هاست.

 وی طرح دیدگاه های متفاوت و مختلف در هر مجموعه ای را عامل رشد آن مجموعه دانست و اضافه کرد: نباید بگذارید طرح آرا و نظرات متفاوت و گاه متضادعامل افتراق دوستی ها گردد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدهمچنین از شورای جدید انجمن نمایش خواست تا بر اساس برنامه ریزی و مصوبات دقیقی که خواهند داشت عمل نمایند تا بتوانند همه اعضای شورا در برابر جزء به جزء عملکرد انجمن نمایش پاسخگو باشند.

او در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد: امسال اگر قرار بود جشنواره ای برگزار شود حتما نمایش های داوطلب شرکت در جشنواره باید طبق آیین نامه های مربوطه، پیش از جشنواره برای مردم اجرای عمومی داشته باشند تا بتوانند به جشنواره راه یابند و من به عنوان مدیر کل قویا بر سر این موضوع پافشاری خواهم کرد.

عبدالحسینی یاد آور شد: بدیهی است که در این باره، هم اداره کل و هم انجمن نمایش و هم سایر ارگانهای دولتی و غیر دولتی  که علاقه مند به تولید نمایش هستند باید سیاستهای حمایتی در رابطه با تولید نمایش را از اوایل سال در نظر داشته باشند تا گروه ها بتوانند تولید و اجرا را در طول سال داشته باشند

وی از شورای جدید انجمن درخواست نمود:برنامه های خود را تا پیش از پایان سال ، تدوین ، مصوب و ارایه نمایند.

وی مجددا یاد آور شد که برای تدوین برنامه های انجمن نمایش از همه ظرفیت و استعداد تئاتر استان که صادقانه مایل به همکاری با انجمن و دلسوزانه در صدد رشد تئاتر استان هستند بهره به جویید.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای انجمن نمایش به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و سپس در بخش دوم این نشست که در دفتر انجمن نمایش واقع در تالار برگزار شد بر اساس برنامه ریزی و شرح وظایفی که از سوی محمد رضا ابوالحسنی رییس انجمن نمایش استان تعریف و تدوین شده بود اعضای یاد شده به شرح ذیل عهده دار این مسئولیت ها شدند:

رامین قادری نسب مسئول امور شهرستان های تابعه

علی مزیدی مسئول امور شهرستان یزد

احمد ندافی مسئول کمیته آموزش و دبیر کانون های تخصصی نمایش استان

سید خلف حوتی نژاد مسئول مالی و اداری

گفتنی است قرار شد شرح وظایف پیشنهاد شده توسط هر یک از مسئولان مربوطه مطالعه شده و در نشست بعدی شورای انجمن پس از بحث و بررسی به تصویب برسد.

یادآور می شود سید حسین پیغمبری – سید خلف حوتی نژاد - رسول شجاعی و عباس ملازینلی اعضای پیشین شورای انجمن نمایش استان بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا