در راستای تعامل و فراهم سازی همکاری سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری یزد و اداره کل بهزیستی استان آموزش های شهروندی در مهد کودک های یزد ارائه می شود .

در راستای تعامل و فراهم سازی همکاری سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری یزد و اداره کل بهزیستی استان آموزش های شهروندی در مهد کودک های یزد ارائه می شود .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری  یزد

مدیر عامل سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری یزد در دیدار و گفتگو با مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به جایگاه و نقش اساسی بهزیستی در جامعه از آمادگی شهرداری در خصوص اقدامات آموزشی خبر داد و گفت : با توجه به اهمیت مقوله آموزش شهروندی می توان این آموزش ها را با هماهنگی اداره کل بهزیستی از مهد کودک های استان آغاز کرد .

سید حسن حسینی نسبت به همکاری و مساعدت با اداره کل بهزیستی در زمینه ارتقا سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به معلولین و سالمندان ، کاهش مشکلات و رفع تنگناهای موجود قول مساعد داد .

وی پیگیری و اقدامات مؤثر شهرداری در راستای مناسب سازی محیط شهری و نصب پوستر و بنر های مرتبط با فرهنگ شهروندی در مورد برخورد با معلولین و تکریم سالمندان در سطح شهر و وسایل نقلیه عمومی را از جمله برنامه های این سازمان در زمینه همکاری با بهزیستی ذکر کرد .

مدیر کل بهزیستی استان نیز در این دیدار که در سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری یزد انجام شد با بیان اهداف و فعالیت های بهزیستی به عنوان یک دستگاه مهم و تأثیرگذار در جامعه خواستار همکاری هر چه بیشتر این دو نهاد شد .

محمد حسین رحیمی نسب با تأکید بر مناسب سازی اماکن و معابر عمومی گفت : برای تأمین رفاه حال مددجویان می بایست تعاملات بیشتری با شهرداری انجام شود .

وی ابراز امیدواری کرد تا ارتقا و تحقق فعالیت های بین بخشی و همکاری های دو جانبه بهزیستی و شهرداری در راستای سلامت نظام اجتماعی انجام گیرد .

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا