همصدا با مساجد در شهر نوای ملکوتی اذان در سه نوبت به صورت خودکار در میدان اطلسی صفائیه یزد طنین انداز می شود .

همصدا با مساجد در شهر نوای ملکوتی اذان در سه نوبت به صورت خودکار در میدان اطلسی  صفائیه یزد طنین انداز می شود .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری"مدیر عامل سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری یزد گفت : در راستای ترویج فرهنگ نماز و ارج نهادن به مقام نماز دومین سیستم اذان گو در میدان اطلسی  یزد نصب و راه اندازی شد .

سید حسن حسینی افزود : سیستم های اذان گو با هدف ایجاد فضای روحانی در شهر در میادین سطح شهر نصب می شود که تاکنون در دو میدان ابوذر و اطلسی این سیستم راه اندازی شده است .

وی با بیان اینکه این سیستم ها کارایی پخش ادعیه را نیز در زمان مناسبت های گوناگون دارد ابراز کرد : قرار است در نوبت صبح نیز دعای عهد در این میادین به گونه ای که پخش صدا برای مردم ایجاد مزاحمت نکند طنین انداز شود .

سید حسن حسینی با اشاره به استقبال و ابراز رضایت مردم از این اقدام خاطر نشان کرد : به منظور حفظ و اشاعه ارزش های دینی و اسلامی بهره مند شدن 10 میدان دیگر در سطح شهر از سیستم اذان گو در سال آینده در دستور کار قرار دارد که بودجه آن نیز پیش بینی شده است .

وی یادآور شد : برنامه سازمان در مرحله بعد این است که در مجتمع های مسکونی آپارتمانی نیز با همکاری و موافقت ساکنین و هیئت مدیره این مجتمع ها به سیستم پخش اذان مجهز شوند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا