شهروندان یزدی از این پس با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نیز می‌توانند عوارض خودروی خود را پرداخت نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد مراسم افتتاح رسمی سامانه عوارض خودرو شهرداری یزد در دفاتر پیشخوان دولت، صبح امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر یزد، معاونین شهردار، معاون امور شهری و شوراهای استانداری یزد، کارشناس معاون برنامه‌ریزی استانداری یزد و مدیرعامل سازمان فاوا برگزار شد.

در این مراسم نماینده عضای شورای اسلامی شهر یزد در سخنانی واگذاری نخستین خدمت شهرداری یزد به دفاتر پیشخوان را گامی اساسی در فرآیند برون‌سپاری عنوان کرد. حجة الاسلام و المسلمین مطهریان افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و کاهش زمان پاسخگویی را از دلایل عمده استقرار سامانه عوارض خودرو در دفاتر پیشخوان عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان فاوا نیز با اشاره به این مطلب که بطور میانگین سالانه 21000 نفر از خدمات باجه عوارض خودرو استفاده می‌کنند افزود در ماه های پایانی هر سال حجم انبوه مراجعان، ممکن است خدمات‌رسانی بهینه را با اشکال مواجه نماید به همین دلیل دفاتر پیشخوان کمک شایانی به رفع این مشکل خواهند کرد. مهدی فعالی گفت در حال حاضر حدود 42% مردم عوارض خودرو را به صورت حضوری در بانکها پرداخت می‌کنند و شهرداری یزد مصمم است با ارسال نامه‌ای به بانکها پرداخت حضوری را حذف نمده و این مقدار را به صفر برساند.

گفتنی است مالکینی که بعد از سال 1387 عوارض خود را در واحد وصول عوارض خودروی یزد پرداخت نموده‌اند می‌توانند از طریق سایت اینترنتی http://khodro.avarezyazd.ir به صورت اینترنتی نیز عوارض خودرو خود را بپردازند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا