معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه طرحی برای جریان آب در ایام نوروز در حال بررسی است، گفت: در صورتی که این طرح به نتیجه برسد زاینده رود در ایام نوروز جریان می‌یابد.

محمد مهدی اسماعیلی در گفتگو با مهر با اظهار داشت: استاندار اصفهان دنبال است تا در صورت امکان مردم در شروع سال جدید زاینده رود را جاری ببینند چرا که جریان این رودخانه در روحیه مردم بسیار تاثیر گذار است که البته این موضوع در حال بررسی است.

منشوری 9 ماده ای برای حل مشکلات کشاورزان تدوین شد

معاون سیاسی استاندار اصفهان همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به تدوین یک منشورنامه نه ماده ای میان کشاورزان و مسئولین بیان کرد: در خصوص این تفاهم نامه با منتخبین کشاورزان به جمع بندی رسیدیم که در آن حل و فصل مشکلات کشاورزان نیز لحاظ شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه خوشبختانه وقایع روز جمعه با همکاری مجموعه دستگاهها به خوبی مدیریت شد تصریح کرد: تا کنون جلسات متعددی برای مشکلات کشاورزان برگزار شده است که در جلسات اخیر مبنای کاری ما همین منشور نه ماده‌ای قرار گرفت و قرار بر این است تا مجموع مسائل با همین نه محور حل و فصل شود.

وی با اشاره به اینکه البته پیش از این حوادث جلسات لازم برگزار شده بود و در حال جمع بندی موضوع بودیم که این موضوع حتی به کشاورزان نیز اطلاع رسانی شده بود گفت: در هر صورت مسائل روز جمعه خارج از توقعات ما بود.

سرعت پاسخگویی به کشاورزان در سال جاری بسیار بالا بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار مهر بیان کرد: سرعت پاسخگویی به کشاورزان در سال جاری قابل مقایسه با دوران پیش از خود نبوه است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود از آغاز بازسازی خطوط لوله و خسارات وارد شده بر این خطوط اشاره ای کرد و بیان داشت: این بازسازی هم اکنون آغاز شده است.

بدون آثار امنیتی کار را مدیریت کردیم

اسماعیلی همچنین در خصوص مدیریت حوادث روز جمعه نیز به مهر گفت: خوشبختانه بدون آثار امنیتی کار مدیریت شد.

وی همچنین در خصوص جزئیات جریان آب به مهر گفت: جریان آب زاینده رود بر اساس نظر کمیته کشاورزان و رعایت منشور 9ماده ای مدیریت خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا