اصفهان/کنکاش :مردم شهر خوراسگان در پی حوادث ناگوار شب گذشته در شهر خوراسگان بیانیه ای را بدین شرح صادر کردند.

بسم ا… الرحمن الرحیم

مردم فهیم وقدرشناس شهر خوراسگان از محله‌های «نارون»،«مسجد علی»، «ارداجی»، «ستّار»، «پزوه»،  «خیادان»، «سمسور»، «سفلی»، «قصر» و روستاهای «گیان»، «مورنان»، «بهاران»، «اندوان»، «گورت»، «خاتون آباد»، «راران»، و «هفت‌شویه»

ساکنان واهالی شهر خوراسگان در طول سالیان متمادی توانسته اند شعار خود را به عمل محک بزنند و در عرصه های سیاسی ، اقتصادی؛ فرهنگی و اجتماعی ؛ افزون بر توان خود تلاش کنند و در آبادانی و صیانت از ارزشهای بدست آمده از خون هزاران جوان شهید به خصوص ۴۸۰شهید خوراسگان  , در راستای مسیر انقلاب و خط و مشی امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری گامهای استوار و مؤثر بردارند.

در همین رابطه حضور چشمگیر اهالی خوراسگان در جبهه های حق علیه باطل، وجود علمای برجسته دینی و مذهبی، متفکران و دانشمندان علمی و …. در سطوح مختلف کشور خود بخشی از این ادعاست.

ضمن اعلام بیعت با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی در حریم ولایت ، لازم می دانیم با توجه به اینکه یک سوم از مردم خوراسگان به حرفه کشاورزی ودامداری بطور مستقیم وغیر مستقیم اشتغال دارند متذکر گردیم که :

همچون گذشته نسبت به احقاق حقوق کشاورزان با رعایت قانون و ان شاءا… تعهد مسئولین در عملی کردن وعده های خود تاکید می کنیم ، ولی حرکات و رفتارهای غیر منطقی عده ای معلوم الحال و تخریب اماکن مذهبی و عمومی , توسط عده ای فریب خورده در شب گذشته را محکوم می کنیم و با اعلام برائت و انزجار از چنین رفتارهای غیرانسانی ، بر عدم حضور چنین اشخاص و یا چنین تفکری تاکید می ورزیم.

در پایان مردم فهیم خوراسگان متذکر می گردند که دیگر به افراد فریب خورده اجازه چنین بی اخلاقی ها را نمی دهند ؛  ولی امید است مسئولین ، با درس گرفتن از رفتار و تعهد مردم غیرتمند ، در رفع اختلاف و حل مشکل کشاورزان اقدامات کاربردی و راهگشا را تدبیر نمایند  .

والسلام

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا