پس از انتشار تصاویر سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در مصافحه با زنان انتشار تصاویر مصافحه احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز موجی از انتقادات را برعلیه وی بهمراه داشته است .منتقدین میگویند ,احمدی نژاد بعنوان رئیس دولت جمهوری اسلامی و کسی که دم از باورهای مهدویت میزند باید اصول اولیه مسلمانی که رعایت موازین شرعی در مواجه با نامحرم است را باید بیش از دیگران رعایت میکرد.

حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع هوگو چاوز ،رییس جمهور فقید ونزوئلا مورد توجه رسانه های جهانی قرار گرفت.

به گزارش البرزنيوز پس از انتشار تصاویر سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در مصافحه با زنان انتشار تصاویر مصافحه احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز موجی از انتقادات را برعلیه وی بهمراه داشته است .

این گزارش حاکیست  رسانه های مختلف جهان با انتشار عکس ها و فیلم حضور احمدی نژاد در این مراسم، به اشک های احمدی نژاد و تاثر او از مرگ یکی از نزدیک ترین همتایان خود را مورد توجه قرار دادند.

فيلم مربوط به اين خبر را هم اينجا ببينيد. عکس هوگو چاوز بعد از مرگ را اينجا ببينيد


http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_22205.jpeg


احمدی نژاد به همراه بیش از 30 رهبر دیگر از کشورهای مختلف در مراسم روز گذشته تشییع چاوز حضور یافتند.

عکس بالا دیدار احمدی نژاد با مادر چاوز را در حاشیه مراسم روز گذشته نشان می دهد.احمدی نژاد در حالی که می گرید در حال ادای تسلیت به مادر چاوز او را در آغوش گرفته است .

انتشار این تصاویر در 24 ساعت گذشته در شبکه های اجتماعی بشدت مورد توجه قرار گرفته و همین مسئله پیکان انتقاد را به سوی احمدی نژاد نشانه رفته است.

منتقدین میگویند: احمدی نژاد بعنوان رئیس دولت جمهوری اسلامی و کسی که دم از باورهای مهدویت میزند باید اصول اولیه مسلمانی که رعایت موازین شرعی در مواجه با نامحرم است را باید بیش از دیگران رعایت میکرد.

اقاي احمدي نژاد همچنين در پيام تسليت خود به مناسبت درگذشت چاوز اعلام کرده بود او با مسيح و انسان کامل رجعت خواهد کرد. در اين باره واکنش آيت الله يزدي را اينجا بخوانيد. آيت الله يزدي گفته است اطلاعات احمدي نژاد درباره رجعت ناکافي است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا