رییس هیات هندبال استان یزد گفت: دور برگشت لیگ هندبال نوجوانان استان یزد دهه سوم فروردین ماه لغایت اردیبهشت ماه سال جاری پیگیری خواهد شد.

اعظم السادات میرجلیلی- خبرنگار یزدفردا، ابوالفضل خوشنویس، رییس هیات هندبال استان یزد گفت: اولین دوره لیگ هندبال نوجوانان استان جام پیشگامان در رده سنی 1374 به بالا از 26 بهمن ماه سال گذشته آغاز و تاکنون پنج هفته آن برگزار شده است.

 وی ادامه داد: این لیگ با حضور شش تیم هیات هندبال یزد، انجمن هندبال رضوان شهر، ذغال سنگ طبس، سنگ آهن بافق، هیات هندبال بهاباد و هیات هندبال زارچ به صورت رفت و برگشت در شهرهای مختلف برگزار و در دهه سوم فروردین لغایت اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

 رییس هیات هندبال استان یزد با اشاره به عملکرد این هیات در سال گذشته، گفت: عقد تفاهم نامه همکاری با باشگاه پیشگامان کویر یزد در خصوص برگزاری کلاس های مدارس هندبال، اعزام نماینده استان به مسابقات لیگ دسته یک کشور در رده سنی بزرگسالان و کسب مقام سوم توسط تیم اعزامی از جمله اقدامات انجام شده هیات در سال گذشته است.

 خوشنویس اظهار داشت: اعزام تیم هندبال نوجوانان پیشگامان کویر به مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه های کشور در شاهرود، برگزاری مسابقات جوانان استان در بخش زارچ با شرکت 5 تیم از شهرستان های یزد، صدوق، بافق، طبس و زارچ در دی ماه سال گذشته، اعزام تیم هندبال نوجوانان یزد به مسابقات هندبال نوجوانان کشور در بخش بانوان در اسفندماه از دیگر اقدامات این هیات می باشد.

 وی تلاش در جهت پرورش داوران و مربیان نوجوان و جوان جهت آینده سازی در این رده و تشویق و ترغیب باشگاه های فرهنگی ورزشی جهت سرمایه گذاری شفاف در هندبال استان را از دیگر اقدامات انجام شده هیات هندبال در سال گذشته برشمرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا