عضو کمیسیون امنیت‌ملی وسیاست‌خارجی مجلس با اشاره به موج رو به گسترش بیداری اسلامی در منطقه، گفت: بیداری اسلامی جبهه مقاومت را در منطقه تقویت کرد.

به  گزارش یزد فردا:محمد‌صالح جوکار با اشاره به گسترش نهضت بیداری اسلامی در خاورمیانه و آفریقا، توضیح داد: بیداری اسلامی که طی چند سال اخیر افکار عمومی جهان شاهد به وقوع پیوستن آن در برخی از کشورهای منطقه بوده ند سرچشمه در تعالیم ناب اسلامی و آموزه‌های انبیا و اولیاء الهی دارد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عربستان و قطر در تلاش برای خنثی کردن نهضت بیداری اسلامی هستند، تصریح کرد: اعراب مرتجع منطقه همچون عربستان و قطر از جمله بازیگران منطقه‌ای بودند که بیشترین آسیب را از به راه افتادن نهضت بیداری اسلامی دیدند چرا که آنها در واقع از گسترش این طرز تفکر انقلابی و رسوخ آن به داخل مرزهای خود بیم دارند.

جوکار با اشاره به اینکه بیداری اسلامی جبهه مقاومت را در منطقه تقویت کرده است، افزود: نهضت بیداری اسلامی باعث تجدید قوای جبهه مقاومت در برابر استکبار که در راس آن کشورهایی همچون جمهوری اسلامی ایران و عراق و لبنان قرار دارند شد و جبهه سازش با محوریت رژیم صهیونیستی را تضعیف کرد و معادلات را در منطقه به ضرر غرب و صهیونیسم تغییر داد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی وسیاست‌خارجی مجلس، گفت: با توجه به رویکرد ضد استکباری انقلاب‌های منطقه، این انقلاب ها بدل به یکی از معضلات بزرگ امنیتی برای رژیم صهیونیستی شده است از این رو حامی بزرگ این رژیم اشغالگر یعنی آمریکا قصد دارد تا با حمایت و تجهیز نیروهای سکولار در این کشورها که درگیر بیداری اسلامی هستند، این جریان را از مسیر اصلی و اسلامی خود خارج کنند./

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا