رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به نامگذاری امسال به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" گفت: حماسه اقتصادی ادامه حرکت در مسیر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد " مراد علی میر " با اشاره به اینکه با نامگذاری هر سال نباید پرونده سال قبل بسته شود، تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تولید داخلی باید مورد توجه قرار گیرد و باید با تکیه بر این تولیدات،  اقتصاد را شکوفا کنیم و این کار با حماسه اقتصادی شدنی است.

وی اظهار داشت: کشورمان ظرفیت لازم را برای تولید داخلی دارد  به شرط اینکه تولید‌کنندگان در تولید نهایت دقت را داشته باشند و مردم هم به این گفتمان اعتقاد پیدا کنند که ایرانی باید از جنس ایرانی استفاده کند که ‌این کار هم با حماسه اقتصادی شدنی است.

وی نامگذاری سال های مختلف  به نام تولید ملی، اصلاح الگوی مصرف ، جهاد اقتصادی، همت و کار مضاعف و ... در ملت روحیه حماسی ایجاد کرد که امسال در عرصه اقتصاد و سیاست این حماسه نمایان خواهد شد و نقشه های شوم استکبار را نقش بر آب خواهد کرد.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، انتخاب شعار " حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی " توسط مقام معظم رهبری را اقدام شایسته و بجا دانست و گفت: در سال های اخیر  نامگذاری های انجام شده از سوی معظم له،  همگی به نوعی با اقتصاد ارتباط نزدیک دارد و می توان به این نتیجه رسید که رهبری به مسئله اقتصاد توجه ویژه ای دارند.

میر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعار "حماسه اقتصادی " قصد دارند به مسوولان این جهت را بدهند که علاوه بر اینکه باید در جهت رقم زدن یک حماسه سیاسی برنامه‌ریزی کنند، باید در جهت رفع نیازها و مشکلات اقتصادی مردم نیز برنامه‌هایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید با بسیج همگانی بستر تحقق پیام نوروزی رهبری را فراهم آورند، گفت: توجه به موضوعاتی از  قبیل اصلاح‌ الگوی مصرف، مصرف تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را برای تحقق حماسه‌ اقتصادی کمک کند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد همچنین سال ۹۲ را سال تحول اقتصادی در کشور خواند و افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی را در کشور محقق کنند و تحقق این شعار  علاوه بر امیدآفرینی در کشور، موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام و شکست تحریم های آنان می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا