فرماندار یزد گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهم فروردین روز شنبه ساعت هشت صبح در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار می شود.

خبرنگار یزدفردا، اعظم السادات میرجلیلی-- عزیزالله سیفی، فرماندار یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا، گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهم فروردین روز شنبه ساعت هشت صبح در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهم فروردین یزد راس ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 10/1/1392 در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرشاد از اساتید حوزه علمیه برگزار می شود.

سیفی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم، افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ‹ سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی نامگذاری شده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهم فروردین مردم یزد و گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران از عموم مردم دارالعباده یزد برای حضور در این محفل معنوی دعوت می گردد.

فرماندار یزد گفت: مردم دیار دارالعباده یزد در چهلمین روز درگذشت شهدای قیام تبریز با تبعیت از فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی به خیابانها آمده و در تظاهراتی با شکوه ضمن اعلام انزجار از نظام شاهنشاهی پشتیبانی صریح خود را از ولایت مطلقه فقیه ابراز داشتند.

سیفی اظهار داشت: قیام دهم فروردین 57 مردم یزد علیه رژیم دیکتاتور پهلوی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه طاغوت شناخته می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا